Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• Xavier
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Ik zit aangesloten op stadswarmte en de verwarmingen krijgen hier een aanlevering van 85 graden water. Beneden hebben we Jaga Tempo radiatoren met zelfbouw DBE fans erin. Dat werkt zeer goed en de verwarming draaien we in de winter tot ergens tussen de 0 en 1 en dan binnen notime is de woonkamer aangenaam.

Maar op zolder hangt een T10, oftewel een radiator zonder convector.
Zelfs als ik deze helemaal open draaien dan wordt hij warm, maar de ruimte niet aangenaam. Nu in de zomer is het een mooi moment om Marktplaats in de gaten te houden voor een Jaga Tempo.

Mijn huidige T10 is 140 breed en 60cm hoog.
Nu heb ik geen zin om die muur opnieuw te behangen of schilderen als ik een kleinere tegen kom. Maar https://www.marktplaats.n...5102419-jaga-cv-elementen is bijvoorbeeld 140 breed en 40 hoog. Ik kan bij de Warmte service een nieuwe behuizing kopen die 60cm hoog is.
Zijn er meer zaken die ik misschien over het hoofd zie? De aansluiting bij die Jaga kan je omdraaien aangezien de behuizing eraf te halen valt.