Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lensent
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 15-05 17:13
Weet iemand een overzicht te vinden van de huidige gasprijs per m3 per leverancier?
Ik vind het heel apart dat er overal wel lijstjes te vinden zijn met de electraprijzen en terugleververgoedingen maar dat de gasprijs niet inzichtelijk is?

Of kijk ik verkeerd?

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DukeBox
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 15:23

DukeBox

Voor je 't weet wist je 't nie

Dat is lastig omdat bij 1 leverancier er al meerdere prijzen kunnen zijn afhankelijk van het lopende contract en/of kortingen.

[ Voor 6% gewijzigd door DukeBox op 02-06-2022 11:20 ]

Duct tape can't fix stupid, but it can muffle the sound.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoscoP
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 21-12-2024

RoscoP

..the best is yet to come..

Het werd enige tijd bijgehouden in een spreadsheet tot 9 maart 2022 omdat toen de aanbiedingen verdwenen. Mogelijk dat het nog actueel is voor sommige aanbieders en je kan de spreadsheet downloaden en zelf invullen om te vergelijken.

https://docs.google.com/s...WackcnrN7p6QLwHRIosTAJ7Ic
Cap schreef op woensdag 9 maart 2022 @ 12:28:
Update @allen: We gaan stoppen met het bijhouden van de prijzensheet.

Bijna iedereen die een beetje het nieuws in de gaten heeft gehouden en bezig was met overstappen heeft dat inmiddels wel gedaan. Bovendien zijn er zijn momenteel gewoon geen interessante aanbiedingen. Tel daarbij op dat het erg veel werk is om telkens al die sites door te ploegen en controleren op updates.

Ik laat de sheet nog wel even staan met de mededeling dat hij niet meer bijgewerkt wordt. Voor de toekomst... je weet het nooit, maar ik denk wel dat er dan meer hulp nodig is van mede-tweakers. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rocketman
  • Registratie: Juli 2001
  • Nu online
Gewoon even je historische verbruik zo nauwkeurig invullen bij vergelijkingssites. Ik heb dat gisteren gedaan en toen bleek Innova met een 1-jarig vast contract dankzij een welkomstbonus van 320 euro de goedkoopste te zijn in mijn situatie.