Als casemaslachtoffer heb ik zodra het mogelijk was hier in Veenendaal gelijk ADSL genomen. En ja hoor vandaag was het zover. Het ADSL-modem kwam binnen 
Ik heb een abo bij xs4all aangevraagd alleen de login gegevens zijn nog niet binnen
Wel had ik bij het opgeven van mijn gegevens mijn loginnaam en wachtwoord kunnen kiezen. En als casema desperado dacht ik: "Laat ik het toch eens proberen" 
Alles leuk en aardig, de boel geinstalleerd en alles geconfigureerd. Verbinding gemaakt --> gelukt!
Make my day dacht ik!
En toen kwam de domper: Ik kan geen data binnenkrijgen of wat dan ook. Wel verbinding maar geen dataverkeer dus.
Wat zou er aan de hand kunnen zijn
Ben ik gewoon te ongeduldig ofzo ? Welke informatie geven ze je als je de brief met login gegevens binnenkrijgt ? Kan iemand mij dit verschaffen hier ? Of is er iets anders aan de hand 
Help een desperate * MAZZA
(En uiteraard ligt nu casema weer op z'n smuicheltje dus ik hoop dat dit doorkomt
)
Ik heb een abo bij xs4all aangevraagd alleen de login gegevens zijn nog niet binnen
Alles leuk en aardig, de boel geinstalleerd en alles geconfigureerd. Verbinding gemaakt --> gelukt!
Wat zou er aan de hand kunnen zijn
Help een desperate * MAZZA
(En uiteraard ligt nu casema weer op z'n smuicheltje dus ik hoop dat dit doorkomt