Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 846827

Topicstarter
Goede avond,

Mijn vrouw die thuis werkt krijgt sinds gisteren een vreemde fout in haar Citrix workspace app.
Hierdoor kan ze eigenlijk niet meer thuis werken wat vrij onhandig is. Systeembeheer op haar werk
heeft haar 2 uur proberen te helpen maar is niet gelukt.

Ik heb programma proberen re verwijderen met cc-cleaner en BullCrap-uninstaller en daarna opnieuw geïnstallerd maar fout bleef terug komen. Google hielp me ook niet echt.

Fout komt waarschijnlijk door Citrix updat van onlangs. Kan ook komen omdat ik onlangs een nieuw mobo, geugen en processor heb geinstalleerd. Om dit uit te sluiten heb ik een verse windows installatie gedaan en Citrix opnieuw geïnstalleerd maar ook dit mocht helaas niet baten.

Iemand enig idee?

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/h8n_Q4MIzadkzkdWaIBoa-qL1c8=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/DwAZRu8nge3THzGNXk8p2rTH.jpg?f=fotoalbum_largeM

...

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brahiewahiewa
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 30-09-2022

Brahiewahiewa

boelkloedig

QnJhaGlld2FoaWV3YQ==

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Endpoint
  • Registratie: April 2016
  • Laatst online: 10:38
Als een verse installatie van Windows het probleem ook niet verhelpt, zou je eens een versie terug kunnen gaan van de Workspace App.

Desnoods even de HTML5 client gebruiken(mits die toegestaan is).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Ja die ben ik wel tegen gekomen. Kon alleen wfcrun.exe in de Task Manager niet vinden. En de %APPDATA%ICA heb ik uiteindelijk ook niet gevonden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Endpoint schreef op donderdag 2 juni 2022 @ 09:00:
Als een verse installatie van Windows het probleem ook niet verhelpt, zou je eens een versie terug kunnen gaan van de Workspace App.

Desnoods even de HTML5 client gebruiken(mits die toegestaan is).
Oude versie zat ik ook aan te denken en lijkt me een goed idee ga ik zeker proberen.

HTML5 client ga ik indien nodig ook proberen. Dank je!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mavamaarten
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 19:08

Mavamaarten

Omdat het kan!

Anoniem: 846827 schreef op donderdag 2 juni 2022 @ 11:46:
[...]
Ja die ben ik wel tegen gekomen. Kon alleen wfcrun.exe in de Task Manager niet vinden. En de %APPDATA%ICA heb ik uiteindelijk ook niet gevonden.
Wat je daarvoor moet doen is een verkenner-venster openen en %appdata% in de adresbalk typen en bevestigen. Je komt dan uit in C:\Users\USERNAME\AppData\Roaming.

Daarbinnenin zal normaal gezien een mapje "ICA Client" staan. Dat mapje mag je weggooien.

Android developer & dürüm-liefhebber

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• PD2JK
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 20:34

PD2JK

ouwe meuk is leuk

De Receiver Clean-Up Utility kan ook vaak uitkomst bieden met vage errors aan de end-user kant.

Heeft van alles wat: 8088 - 286 - 386 - 486 - 5x86C - P54CS - P55C - P6:Pro/II/III - K7 - NetBurst :') - Core 2 - K8 - Core i$ - Zen4

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Mavamaarten schreef op donderdag 2 juni 2022 @ 11:51:
[...]

Wat je daarvoor moet doen is een verkenner-venster openen en %appdata% in de adresbalk typen en bevestigen. Je komt dan uit in C:\Users\USERNAME\AppData\Roaming.

Daarbinnenin zal normaal gezien een mapje "ICA Client" staan. Dat mapje mag je weggooien.
AAH op die fiets. Dank u.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
PD2JK schreef op donderdag 2 juni 2022 @ 11:52:
De Receiver Clean-Up Utility kan ook vaak uitkomst bieden met vage errors aan de end-user kant.
Ik meen dat mijn vrouw en haar systeembeheer dat hebben gebruikt. Ga ik nog ff navragen, dankjewel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Probleem is opgelost (via Reddit).

Diende een nieuw gebruikers-profiel aan te maken in Windows 10 en daarbinnen werkt Citrix weer wel.

Thanks for your replies!

Case closed.
Pagina: 1