Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evasoepboer
  • Registratie: Juni 2022
  • Laatst online: 01-06-2022
Dag allemaal,

sinds een dag of 3 laadt mijn Iphone SE 2020 alleen maar op wanneer hij helemaal leeg is en volledig uitgeschakeld staat. Mijn telefoon laadt ook draadloos op. Verder laadt hij niet op wanneer hij gewoon aanstaat. Ook wanneer ik mijn Iphone verbindt met mijn laptop wordt hij niet herkend en krijg ik een foutmelding.

Ik heb al een aantal keer de batterij opnieuw gekalibreerd en ik heb ook de laatste software update uitgevoerd. Verder heb ik mijn kabelpoort geprobeerd voorzichtig schoon te maken. De kabel die ik gebruik voor het opladen werkt wel bij mijn Airpods, dus daar ligt het niet aan.

Weet iemand wat er aan de hand is met mijn Iphone en hoe ik dit probleem kan verhelpen?

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 10-06 20:14
Je geeft aan dat draadloos laden wel werkt, als ik het goed lees? Dan kan het zijn dat de Lightning-poort van je iPhone kapot is of niet goed verbinding maakt, als het niet aan de kabel ligt, en draadloos laden wel werkt.

[ Voor 9% gewijzigd door Hahn op 01-06-2022 20:22 ]

The devil is in the details.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Hackus
  • Registratie: December 2009
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

‘Broekzakstof’ in lightning ingang ?

Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Volkan1984
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 18:09
evasoepboer schreef op woensdag 1 juni 2022 @ 20:19:
De kabel die ik gebruik voor het opladen werkt wel bij mijn Airpods, dus daar ligt het niet aan.
Deze kabel, is dat de originele die bij je telefoon is geleverd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Falcon
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 21:13

Falcon

DevOps/Q.A. Engineer

Je Airpods kunnen opladen met een lagere stroomvoorziening dan je iPhone, dat wil dus niks zeggen over de kwaliteit van je blokje en kabel.

"We never grow up. We just learn how to act in public" - "Dyslexie is a bitch"