Zie advertentie notificatie, maar heb abonnement

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• P1nGu1n
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 09:11
Hi devvers,

Zojuist werd ik begroet met de volgende notificatie:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/6RgMatgENMYu66aXs2E2fXqVRjA=/800x/filters:strip_exif()/f/image/hYRQVjALmSV5vNZb47ohC8ew.png?f=fotoalbum_large

Dit terwijl ik een Plus-abonnement heb en banners uitgeschakeld heb staan in de instellingen. Het lijkt me ongewenst deze melding te tonen voor abonnees dit hebben aangevinkt. uBlock blijft hier gewoon aan, daar betaal ik immers voor ;)

Always code as if the guy who ends up maintaining your code will be a violent psychopath who knows where you live.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meg
  • Registratie: September 2016
  • Niet online

Meg

418: “I’m a teapot”

Ik kreeg de melding (met een Elite abonnement) ook inderdaad, maar ik denk dat het een algemene 'notificatie' is omdat je ook als abonnee advertenties kan aanzetten.

Ik zou mezelf niet te druk maken en gewoon op het kruisje drukken, rechts boven.

"If you lose your left arm your right arm will be left."
"The difference between stupidity and genius is that genius has its limits." - Albert Einstein
"I don't need oxygen, I only need O2."

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jelle.
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 17-10 10:00
Het gaat inderdaad om een algemeen bericht aan alle gebruikers, omdat we merkten dat niet iedereen onze aankondiging hierover heeft gezien. Ook voor abonnees kan deze informatie relevant zijn :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P1nGu1n
jelle. schreef op woensdag 1 juni 2022 @ 19:13:
Het gaat inderdaad om een algemeen bericht aan alle gebruikers, omdat we merkten dat niet iedereen onze aankondiging hierover heeft gezien. Ook voor abonnees kan deze informatie relevant zijn :)
Ik ga het niet groter maken dan het is, met één klik op het kruisje is het opgelost :+ maar opmerkelijk dat het aan abonnees wordt getoond, vind ik het wel :P Voor hen lijkt het me namelijk niet relevant, die waren toch al uitgezonderd van 3rd party cookies (mits advertenties uitstonden).

[ Voor 3% gewijzigd door P1nGu1n op 01-06-2022 19:33 ]

Always code as if the guy who ends up maintaining your code will be a violent psychopath who knows where you live.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meg
  • Niet online

Meg

Er zijn ook abonnees die wel advertenties tonen vermoed ik?

"The difference between stupidity and genius is that genius has its limits." - Albert Einstein

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• P1nGu1n
Meg schreef op woensdag 1 juni 2022 @ 19:37:
Er zijn ook abonnees die wel advertenties tonen vermoed ik?
Uiteraard, daarom praat ik in mijn reacties ook telkens expliciet over abonnees die advertenties uit hebben geschakeld :)

[ Voor 15% gewijzigd door P1nGu1n op 01-06-2022 19:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 10:51
P1nGu1n schreef op woensdag 1 juni 2022 @ 19:22:
[...]

Ik ga het niet groter maken dan het is, met één klik op het kruisje is het opgelost :+ maar opmerkelijk dat het aan abonnees wordt getoond, vind ik het wel :P Voor hen lijkt het me namelijk niet relevant, die waren toch al uitgezonderd van 3rd party cookies (mits advertenties uitstonden).
Voor één keer de functionaliteit bouwen om een notificatie niet te tonen aan mensen die banners uit hebben staan zal waarschijnlijk niet aan gedacht zijn door Tweakers óf niet de moeite waard gevonden zijn (en mogelijk allebei tegelijk) :P

The devil is in the details.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meg
  • Niet online

Meg

Ik denk niet dat het mogelijk is om de keuze te maken tussen wel of niet voor iemand met een abo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 10:51
Meg schreef op woensdag 1 juni 2022 @ 19:41:
Ik denk niet dat het mogelijk is om de keuze te maken tussen wel of niet voor iemand met een abo.
Alles is mogelijk, maar of het de tijd en moeite waard is om te ontwikkelen, is een tweede.

[ Voor 3% gewijzigd door Hahn op 01-06-2022 19:42 ]

The devil is in the details.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P1nGu1n
Ja ja, ik ook... vandaar dat ik zei:
P1nGu1n schreef op woensdag 1 juni 2022 @ 19:22:
Ik ga het niet groter maken dan het is [...] maar opmerkelijk vind ik het wel

Pagina: 1