Tijdje terug een Google Chromecast met Google TV gekocht. Relatief tevreden van, streamen ging goed. Echter was de hoofdreden van de aankoop om hem te gebruiken samen met mijn smartphone (of tablet) en indoor roeier om EXR Game te casten op de TV. Dat ging goed tot na enkele minuten de video uitviel (audio ging verder). Omdat ik er samen met Google niet uitgeraakte, heb ik hem retour gestuurd.
Tijdje geprobeerd met tablet op de roeier te roeien maar door een oogafwijking heb ik enkel op het dichtste punt scherp zicht wat het vermoeiend en verwarrend maakt om naar te kijken. Dus ik ben op zoek naar een alternatief. Amazon Fire Stick? Roku? Of andere Google Chromecast (misschien was het een faulty device)?
Tijdje geprobeerd met tablet op de roeier te roeien maar door een oogafwijking heb ik enkel op het dichtste punt scherp zicht wat het vermoeiend en verwarrend maakt om naar te kijken. Dus ik ben op zoek naar een alternatief. Amazon Fire Stick? Roku? Of andere Google Chromecast (misschien was het een faulty device)?