Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• paulus1961
  • Registratie: Juni 2022
  • Laatst online: 28-06-2022
Mijn vraag
Ik heb autoradio van aliexpres de vor deze auto geschikte XONRICH Carplay Android 11 Auto radio voor Fiat Tipo van 2017
ik heb radio reset naar fabrieksinstelling en nu werkt mijn dagrijverlichting niet meer ook als oude radio er in zet het lukt niet om ze weer aan te krijgen ik denk ligt aan canbus instelling maar niemand weet welke ik moet hebben wie weet welke oplossing er voor is dat daglicht weer aan gaat (ps dealer weet ook niet )

..

...

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pagani
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Is de verantwoordelijke zekering niet gewoon gesneuveld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• paulus1961
nee heeft gewerkt tot reset en als openmaak met sleutel branden ze en bij licht aanmaken ook

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fmrama
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 17:34
Het kan zijn dat deze nu uitgeschakeld is. Met bepaalde handelingen is dat bij sommige merken mogelijk.
Heb je al in het menu van de auto gezocht of daar een optie is voor in en uitschakelen?
Zoek eens op jet internet of anders ook een specifiek Fiat forum.

Dit kwam ik tegen:
Dagrijverlichting" (voor bepaalde versies/markten) Met de sleutel in de stand MAR en schakelaar A fig. 17 naar stand O gedraaid, gaat de dagverlichting automatisch aan (de andere lampen en de binnenverlichting blijven uit).
Fig A is de lichtschakelaarhendel.

[ Voor 55% gewijzigd door fmrama op 01-06-2022 18:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• paulus1961
ik heb van alles gezocht en gedaan bij dealer zij instrumentenpaneel niet goed ook dit vervangen daglicht werkte weer enigste wat gedaan heb is reset van de radio naar fabriekinstelling en ze zijn weer uit nergens ook dealer weet ze niet weer aan te krijgen ook met originele radio en op internet overal gezocht nergens oplossing daarom vraag hier

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• fmrama
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 17:34
Dit kwam ik tegen:
Dagrijverlichting" (voor bepaalde versies/markten) Met de sleutel in de stand MAR en schakelaar A fig. 17 naar stand O gedraaid, gaat de dagverlichting automatisch aan (de andere lampen en de binnenverlichting blijven uit).
Fig A is de lichtschakelaarhendel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• paulus1961
dat ook alles al geprobeert
Pagina: 1