Legservice vloerbedekkingwebwinkel.nl

Pagina: 1
Acties:
  • 1.270 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• synorluna
  • Registratie: Oktober 2017
  • Laatst online: 03-04 00:20
Goedemiddag!

Wij willen in onze woning op de eerste verdieping, zolder en de twee trappen vloerbedekking laten leggen en ben op zoek naar ervaringen met de legservice van vloerbedekkingwebwinkel.nl.

Het bedrijf heeft scherpe prijzen, maar voor ons is een scherpe prijs van vloerbedekking niks waard, als het vervolgens niet goed gelegd wordt. Graag horen we wat de ervaringen zijn van anderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mavamaarten
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 15:54

Mavamaarten

Omdat het kan!

Wat heb je zelf al gevonden? Ik vind op Google namelijk best wel wat reviews die er (in mijn ogen) best realistisch uitzien.

Android developer & dürüm-liefhebber

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• synorluna
Tot nu toe niet veel ervaringen over het leggen van vloerbedekking kunnen vinden. Wel over het leveren van kleden en het geven van adviezen, maar daar zoek ik niet naar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyBeRSPiN
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 15:54

CyBeRSPiN

sinds 2001

Misschien eens bij ze vragen of ze referenties hebben waar je contact mee kan opnemen? De manier waarop ze op dat verzoek reageren kan al een signaal zijn :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• pagani
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
synorluna schreef op woensdag 1 juni 2022 @ 17:08:
Tot nu toe niet veel ervaringen over het leggen van vloerbedekking kunnen vinden. Wel over het leveren van kleden en het geven van adviezen, maar daar zoek ik niet naar.
Ruwweg een kwart van de 48 reviews die ik zie behandelen het leggen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harrie_
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online

Harrie_

⠀                  🔴 🔴 🔴 🔴 🔴

pagani schreef op woensdag 1 juni 2022 @ 17:33:
[...]

Ruwweg een kwart van de 48 reviews die ik zie behandelen het leggen?
Ja maar dan moet je zelf gaan zoeken en 'scannen'. Het is toch veel makkelijker om een topic te openen op GoT; "Wie heeft ervaring met [insert-random-bedrijf]?"

De laatste tijd zie ik best veel van dit soort topics alsof we hier de Consumentenbond zijn ofzo... :N

Hoeder van het Noord-Meierijse dialect

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harrie_
  • Niet online

Harrie_

edit: dubbelpost

[ Voor 95% gewijzigd door Harrie_ op 04-06-2022 12:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• synorluna
Harrie_ schreef op zaterdag 4 juni 2022 @ 12:02:
[...]

Ja maar dan moet je zelf gaan zoeken en 'scannen'. Het is toch veel makkelijker om een topic te openen op GoT; "Wie heeft ervaring met [insert-random-bedrijf]?"

De laatste tijd zie ik best veel van dit soort topics alsof we hier de Consumentenbond zijn ofzo... :N
Je kunt ook niet reageren/lezen.

De reden dat ik het bij Tweakers post is omdat de gemiddelde Tweaker over het algemeen even wat kritischer is. Dus als jij graag je persoonlijke onderzoek doet bij de Consumentenbond of waar dan ook, be my guest.

Mocht je je storen aan dit topic, lees het dan vooral niet en proberen iets te betekenen op fora waar je wel wat toe te voegen hebt.

Fijn weekend!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Harrie_
  • Niet online

Harrie_

synorluna schreef op zaterdag 4 juni 2022 @ 13:30:
[...]

Je kunt ook niet reageren/lezen.

De reden dat ik het bij Tweakers post is omdat de gemiddelde Tweaker over het algemeen even wat kritischer is. Dus als jij graag je persoonlijke onderzoek doet bij de Consumentenbond of waar dan ook, be my guest.

Mocht je je storen aan dit topic, lees het dan vooral niet en proberen iets te betekenen op fora waar je wel wat toe te voegen hebt.

Fijn weekend!
Nou nou, hier een topic posten zonder enige vorm van eigen onderzoek of iets dergelijks en dan een beetje een grote mond opzetten als iemand zich daar kritisch over uit laat? Zo werkt het hier niet...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• synorluna
Ik begrijp dat ik hier niet op inhoudelijke reacties hoef te rekenen, maar dat er liever tijd en energie wordt gestoken in anderen de les te lezen. Blijkbaar een hoog Karen gehalte hier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweakduke
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 16:29

tweakduke

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
Het is dan geen shopping forum, maar daar zijn dus de shopreviews voor en verwachten we hier eigen inzet.

Dit topic heeft dan ook geen zin en gaat op slot.

Tweakers Discord

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.