Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iphonelover
  • Registratie: Oktober 2021
  • Laatst online: 09-04 14:20
Mijn vraag: ik heb een hp probook 450 g5 die de error 3F0 geeft samen met de melding install an operating system, hij detecteert de hdd(windows 8 install) wel en test deze als goed maar hij start e niet vanaf op hij wilt ook niet vanaf mijn usb stick booten op welk ubuntu zit

Relevante software en hardware die ik gebruik:ubuntu 21.10-windows 8-windows 10-hdd 500gb wd-samsung 128 ssd-sandisk 3.1 usb met ubuntu-nvme sandisk 500 gb.

ik hoop dat iemand hier een oplossing heeft alvast bedankt en als deze in de verkeerde topic staat graag melden(ik moet nog wennen aan tweakers forums)

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PD2JK
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 22:44

PD2JK

ouwe meuk is leuk

BIOS/CMOS reset al uitgevoerd?
Laatste versie hiervan geflashed?

Begin eens met een schone lei door je disk compleet te wippen. Dit kan bijvoorbeeld met een Windows setup stick (media creation tool hiervoor gebruiken). Bij het beginscherm Shift+F10 indrukken en diskpart opstarten. Vervolgens een 'clean' doen op de juiste disk.

Heeft van alles wat: 8088 - 286 - 386 - 486 - 5x86C - P54CS - P55C - P6:Pro/II/III - K7 - NetBurst :') - Core 2 - K8 - Core i$ - Zen4

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iphonelover
  • Registratie: Oktober 2021
  • Laatst online: 09-04 14:20
PD2JK schreef op woensdag 1 juni 2022 @ 12:03:

Begin eens met een schone lei door je disk compleet te wippen. Dit kan bijvoorbeeld met een Windows setup stick (media creation tool hiervoor gebruiken). Bij het beginscherm Shift+F10 indrukken en diskpart opstarten. Vervolgens een 'clean' doen op de juiste disk.
ik heb dit al eens geprobeerd met de batterij-helaas is de bios vergrendeld met een wachtwoord dus deze kan ik niet resetten(bevat ook boot menu) ik ben bezig met het wachtwoord te krijgen maar ik heb nog geen reactie gehad van het bedrijf

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ComputerNerd23
  • Registratie: Augustus 2020
  • Laatst online: 27-11-2023
PD2JK schreef op woensdag 1 juni 2022 @ 12:03:

Probeer dit inderdaad te doen, Staat de boot volgorde wel goed ingesteld in de bios?

Sorry te snel gelezen bios is beveiligd!

[ Voor 5% gewijzigd door ComputerNerd23 op 08-06-2022 22:09 ]