Een 'goedkoper' hostingprovider met veel domeinnamen..

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zucht123
  • Registratie: Maart 2018
  • Laatst online: 25-02-2024
Beste,

Ik zit bij mijn huidige hosting provider, in volle tevredenheid, maar ik krijg volgende maand een rekening van € 235,- ex btw.

Momenteel heb ik een simpele website met weinig traffic leads, simpel HTML.
Maar, ik heb een x aantal domeinen, die on-hold staan, voor toekomstige plannen.

Nu zoek ik een goedkopere hostingprovider, waarbij tevens .nl TLD's op jaar basis goedkoper uitvallen onder de €5 eur per maand en idem de hosting mij niet meer dan € 130.- per jaar kost.

Iemand ideën tips? Ik heb TransIP bekeken, HostNet etc, Antagonist, etc. Maar blijven toch prijzig helaas.
Elk advies is welkom!

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spone
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
Zoek je een domeinregistratiepartij, een hostingpartij of eentje die voor beiden samen het goedkoopste is? Dat haal ik niet heel lekker uit je vraag :)

i5-14600K | 32GB DDR5-6000 | RTX 5070 - MacBook Pro M1 Pro 14" 16/512

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Zucht123
spone schreef op woensdag 1 juni 2022 @ 11:09:
Zoek je een domeinregistratiepartij, een hostingpartij of eentje die voor beiden samen het goedkoopste is? Dat haal ik niet heel lekker uit je vraag :)
Sorry, ik zoek het liefst een hostingparij i.c.m. met domeinregstr. mogelijkheden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Homeland
  • Registratie: Februari 2011
  • Niet online
Wat betaal je op dit moment per domein en qua hosting, dat is nu niet helemaal duidelijk, mogelijk heb je al een goedkope aanbieder, dat is nu niet in te schatten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zucht123
Homeland schreef op woensdag 1 juni 2022 @ 11:22:
Wat betaal je op dit moment per domein en qua hosting, dat is nu niet helemaal duidelijk, mogelijk heb je al een goedkope aanbieder, dat is nu niet in te schatten.
Ik betaal per domein 12,- per j.
De eerste jaar kost dit 1 eur.

Ik heb nog geen goedkope aanbieder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobbyTown
  • Registratie: April 2007
  • Niet online

RobbyTown

Godlike

Mijn.host daar is de .nl in elk geval goedkoop :)
Hosting is daar redelijk kwa prijs als je vergelijkt met de rest (met je startpost zeg maar)

Hier is het kwa hosting weer goedkoper aangezien je traffic laag is / simpele website
https://www.123-webhost.nl/

[ Voor 70% gewijzigd door RobbyTown op 01-06-2022 19:04 ]

Blog - Glasnet status (privé log) - Nette LAN - RIPE Atlas Probe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KatirZan
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 02-10 14:35

KatirZan

Wandelende orgaanzak

Wat heb je zelf al uitgevogeld? Een beetje Googlen werkt al aardig jouw richting op.

Er zijn meer dan genoeg hostingproviders die bieden wat jij zoekt, de 1 goedkoper dan de ander, het vergt alleen wat zoekwerk.

Wabbawabbawabbawabba

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mesut!Kalkan
  • Registratie: Juni 2022
  • Laatst online: 07-01 01:14
Hi Zucht, 12 euro per jaar voor een .nl domein is vrij gangbaar maar 235 ex.btw per jaar voor een hosting pakket is best wel duur. Stabiliteit, betrouwbaarheid en bereikbaarheid van een provider is natuurlijk nog belangrijker dan de prijs maar ik weet zeker dat er genoeg betrouwbare providers zijn die veel meer kunnen bieden voor minder geld. Ik zou zeker even googelen naar alternatieven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gekkie
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 14:59
Meeste hostingboeren willen het liefste dat je aan je domein gelijk een hostingpakket hangt, ook al doe je niets met het domein. Dus als dat veel het geval is zou scheiden tussen DNS provider en hostingprovider wel handig kunnen zijn. (vind het zelf ook nog wel om een andere reden handig, mocht er mot zijn met de hostingprovider dan kan ik daar extra makkelijk weg omdat de DNS al bij een andere partij ligt waar ik dan hopelijk geen mot mee heb.)
Pagina: 1