Complete kast

Pagina: 1
Acties:

• Bluppy2
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 04-07 08:42
Over een tijdje ben ik van plan mijn PIII 450 te gaan upgraden naar een AMD TB 1400... Helaas ben ik tot de conclusie gekomen dat mijn kast (midi tower: merk unknown) en mijn voeding (235 watt) lang niet toereikend zijn.. Vooral omdat ik ook van plan ben die athlon een beetje over te gaan klokken. Nu zoek ik voor dit doel een kast die alles binnen lekker koel houdt... Het liefst incl. voeding en minimaal 2 case fans. Het uiterlijk vind ik minder belangrijk.. Dat hij praktisch is deste meer.. De prijs gaat bij mij tot ongeveer 200 gulden, maar moet er overheen gegaan worden, dan is het niet anders... Heeft iemand suggesties??

P.S. ik heb de search gebruikt maar kon zo gauw nix relevants vinden...

thnx

><((((º> .:. ><((((º> .:. ><((((º> .:. ><((((º>

• marteltor
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 20:28
antec en nog wat van die bekende merken, maar geen aopen. kunnen maximaal maar 3 80 mm fans in (of je oet modden :) )

• Dreamstar
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 11-03 10:34
Je zoekactie naar 'kast' leverde 10306 resultaten op

suc6, er staan wel degelijk goeie topics bij.
Voor een echte "goeie" kast ben je waarschijnlijk wel iets meer dan 200,- kwijt.
Die van mij was 125,- met 235 watt voeding (big tower) met ruimte voor 3x 80*80 fan en 1x 50*50 fan. (kast was excl. casefans)

Verwijderd

hmz... voor 200,- wil ik er wel een voor je modden hoor q=Þ

• Bluppy2
trouwens, ik heb nu deze:
http://www.in-win.com/framecode/ino_a500.html

edit: kasten zijn erug duur...

heb ik echt een nieuwe kast nodig?

• AMDFreak
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 21-08 15:50

AMDFreak

Intel is zo..

www.powerline.nl (hebben ze wel goedkope kaste) 350 watt midi towe 125,-

9x Jinko 420Wp = 3780wp - Zuid 35 | Kia EV3 GT-BusinessLine 83kWh

• Dreamstar
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 11-03 10:34
Je hebt een InWin Q500 ???

Dan zou ik echt geen nieuwe gaan halen, maar alleen een nieuwe voeding. Die Q500 kasten zijn echt ongeloofelijk mooi (en stevig)

edit:

kut, per ongeluk de a niet gezien

• Pjottski
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 18:04

Pjottski

🦍 Monkey 🦍

Ik ben zelf ook een trotse bezitter van een In-win case, maar dan een nieuwe type bigtower van In-win.
Het zijn echte goeie kaste. In de nieuwe type is er ruimte voor 3 x 80 mm fans voor de koeling, en de airflow is nu beter dan in de oudere typen :P.

Dit is mijn uitspraak en daar zult u het mee moeten doen

• Bluppy2
Ik kan hier buiten de voeding maar 1 extra 80mm fan in kwijt.. nl voorin... misschien als ik een beetje ga modden, kan ik er 1 in de zijkant kwijt... moet ik wel een gaatje zagen in de kast...

Pagina: 1