Ervaringen Strong - Leap-S1

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GRerink
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 24-03 14:06

GRerink

Do or do not. There is no try!

Topicstarter
Mijn vraag

Wie heeft ervaring met de android-tv box: Strong Leap-S1?

Strong Leap-S1

Of is er een andere/betere Android-tv box aan te raden in dezelfde prijscategorie?

Common sense is like deodorant. The people who need it most never use it.

Alle reacties

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• S1NN3D
  • Registratie: Oktober 2011
  • Niet online
@GRerink Wat is het doel van dit topic? Ervaringen delen over deze box of ben je op zoek naar aankoopadvies? Volgens mij het laatste dus verplaats ik bij deze het topic naar Consumentenelektronica Koopadvies.

Persoonlijk heb ik niet al te veel vertrouwen in dergelijke fantasiemerk Android boxjes uit China. Qua updates is het maar de vraag of daar ooit iets aan gedaan wordt. En wat er qua data richting China gaat, is ook de vraag.

Volgens mij ben je in deze prijscategorie beter af met een pricewatch: Google Chromecast met Google TV Wit 8GB.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

GRerink schreef op woensdag 1 juni 2022 @ 10:34:
Mijn vraag

Wie heeft ervaring met de android-tv box: Strong Leap-S1?

Strong Leap-S1

Of is er een andere/betere Android-tv box aan te raden in dezelfde prijscategorie?
Ik (zei de gek), ermee getest en daarna retour gestuurd ;)

Een zoveelste doorsnee (officieel) Android TV boxje, hoewel wel voorzien van aardig wat aansluitingen en zowel Google alsook Netflix gecertificeerd (dat zijn ze niet allemaal namelijk), maar niet baanbrekend o.i.d..

Geen AV1 ondersteuning (even zoeken maar), mocht dit belangrijk zijn. Maar de eerder geadviseerde Google TV Stick heeft dat eveneens niet. Er zijn inmiddels Android/Google TV apparaten die dat wel hebben.

Testing, one, two ...