Om je beter te kunnen helpen, vragen we je om tenminste op de onderstaande vragen antwoord te geven. Je mag de toelichting in italic wissen en daar je antwoord geven. Natuurlijk mag je ook zelf vragen of wensen toevoegen. Hoe meer informatie we hebben, hoe beter we je kunnen helpen.
Ik zoek een?
64GB geheugen (bij voorkeur 32GB modules, maar 16GB mag ook) voor bij de MAG X570S TOMAHAWK MAX WIFI.
Wat is je budget?
tussen de 400-600 euro.
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Geen voorkeur, ik luister graag naar jullie (goede) ervaringen.
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Ik ben vaak geheugen intensief bezig met meerdere VMs lokaal. Het geheugen moet zo responsief mogelijk zijn.
Zelf had ik G.Skill Trident Z F4-3600C16Q-64GTZN geheugenmodule 64 GB 4 x 16 GB DDR4 3600 MHz gezien, maar ik ben niet zo van de RGBs, het is voornamelijk een werkcomputer.
Kunnen jullie mij helpen?
Ik zoek een?
64GB geheugen (bij voorkeur 32GB modules, maar 16GB mag ook) voor bij de MAG X570S TOMAHAWK MAX WIFI.
Wat is je budget?
tussen de 400-600 euro.
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Geen voorkeur, ik luister graag naar jullie (goede) ervaringen.
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Ik ben vaak geheugen intensief bezig met meerdere VMs lokaal. Het geheugen moet zo responsief mogelijk zijn.
Zelf had ik G.Skill Trident Z F4-3600C16Q-64GTZN geheugenmodule 64 GB 4 x 16 GB DDR4 3600 MHz gezien, maar ik ben niet zo van de RGBs, het is voornamelijk een werkcomputer.
Kunnen jullie mij helpen?