Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ik wil voornamelijk gaan gamen met mijn nieuwe systeem, denk aan games als Escape from Tarkov, PUBG, Hogwarts Legacy etc.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Het systeem wat ik voor ogen heb kost rond de 1800 euro, dit vind ik een prima bedrag.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ik heb alleen een nieuwe pc nodig. Randapparatuur is aanwezig, wat relevant kan zijn is dat ik game op 2x 1080p 144hz (Upgrade naar 1440p een idee?)
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
In mijn voorgestelde systeem heb ik alleen nog een CPU koeler nodig, hier loop ik namelijk wat op vast. Is een waterkoeler interessant? Of toch een unit als een Dark Rock Pro 4? Daar twijfel ik voornamelijk over.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Neuh.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Een stil systeem zou erg gewenst zijn, vandaar de twijfel over welke cpu koeler ik het beste kan halen.
Ga je overklokken?
Nee.
Wat verwacht je van ons?
Eigenlijk het laatste zetje in de goede richting, mogelijke aanpassingen waar nodig is. Alles wat mijn systeem beter kan maken.
Ik wil voornamelijk gaan gamen met mijn nieuwe systeem, denk aan games als Escape from Tarkov, PUBG, Hogwarts Legacy etc.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Het systeem wat ik voor ogen heb kost rond de 1800 euro, dit vind ik een prima bedrag.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ik heb alleen een nieuwe pc nodig. Randapparatuur is aanwezig, wat relevant kan zijn is dat ik game op 2x 1080p 144hz (Upgrade naar 1440p een idee?)
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
In mijn voorgestelde systeem heb ik alleen nog een CPU koeler nodig, hier loop ik namelijk wat op vast. Is een waterkoeler interessant? Of toch een unit als een Dark Rock Pro 4? Daar twijfel ik voornamelijk over.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Neuh.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Een stil systeem zou erg gewenst zijn, vandaar de twijfel over welke cpu koeler ik het beste kan halen.
Ga je overklokken?
Nee.
Wat verwacht je van ons?
Eigenlijk het laatste zetje in de goede richting, mogelijke aanpassingen waar nodig is. Alles wat mijn systeem beter kan maken.
| # | Category | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Processors | Intel Core i5-12600K Boxed | € 299,- | € 299,- |
| 1 | Moederborden | Gigabyte Z690 UD DDR4 (rev. 1.0) | € 169,- | € 169,- |
| 1 | Videokaarten | Gigabyte GeForce RTX 3070 Ti EAGLE OC 8G | € 799,- | € 799,- |
| 1 | Behuizingen | Corsair 4000D Airflow Tempered Glass Zwart | € 99,- | € 99,- |
| 1 | Geheugen intern | Corsair Vengeance LPX CMK32GX4M2D3600C18 | € 134,90 | € 134,90 |
| 1 | Voedingen | Corsair RM750x (2021) Zwart | € 124,90 | € 124,90 |
| 1 | Solid state drives | Samsung 980 1TB | € 94,11 | € 94,11 |
| Totaal | € 1.719,91 | |||
:strip_exif()/f/image/fCZ1t7dJo12hfvxVlxciLbdN.jpg?f=fotoalbum_large)
/f/image/CMyBIhSJ4oi7EXsmkDyFYh7G.png?f=fotoalbum_large)