Bestanden keren terug

Pagina: 1
Acties:

• Carracio88
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 30-03 19:59
Voor mijn bedrijf maak ik foto´s van items die verkoop. Omdat het gaat om unieke items, verwijder ik de foto´s wanneer het item verkocht is.

Zo verwijder ik soms een heel aantal mappen met foto´s. Nu valt het mij op dat de bestanden en mappen na enige tijd (mogelijk bij opnieuw opstarten) weer verschijnen. Het zal vast iets met de cloud te maken hebben, maar ik heb daar geen enkel verstand van. Hoe kan ik ervoor zorgen dat verwijderde bestanden ook echt verwijderd blijven?

Ik gebruik overigens Office 365.

Alvast bedankt.

• br00ky
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 21:09

br00ky

Moderator Harde Waren
Contact opnemen met de IT afdeling van je werk? Misschien is het helemaal niet de bedoeling dat je eigenhandig foto's verwijdert zonder back up :+

• Carracio88
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 30-03 19:59
Het is mijn eigen eenmanszaak.

• Renault
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 22:59
Ik denk dat je een synchronisatieprobleem hebt met de cloud. Dat moet je oplossen en dan werkt het weer zoals jij wil, waarbij alles wat je wegmikt ook echt voor altijd weg is.
En wellicht moet je je toch eens verdiepen in wat je allemaal wel/niet doet met bestanden en backups daarvan, zéker omdat het je eigen bedrijf is.

• Ben(V)
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 23:03
Gebruik je soms Microsoft Onedrive?
Die synchroniseert afhankelijk van je instelling je lokale storage met de Cloud, je data staat dus lokaal en in de Cloud.
Verwijder je het lokaal dan zorgt de synchronisatie ervoor dat de data weer vanuit de Cloud wordt teruggehaalt.

All truth passes through three stages: First it is ridiculed, second it is violently opposed and third it is accepted as being self-evident.