Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• II Stevow II
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 08-05 08:57
Ik heb via V&A een 2ehands Intel-NUC gekocht, specifiek de NUC6i7KYK (Skull Canyon) variant.
Helaas zat hier geen VESA bracket bij, terwijl ik hem eigenlijk wil ophangen in mijn meterkast.

Nu ben ik al een aantal dagen op zoek naar een geschikte bracket, namelijk met 94mm spacing voor de screws, echter vind ik online alleen de standaard brackets (85mm spacing).

Heeft iemand van jullie toevallig de bracket over en niet in gebruik? Of weet iemand waar ik hem kan vinden?
Heb alles al afgezocht, ook chinese websites, maar kan hem nergens vinden. Heb al twee bezorgingen thuis ontvangen (waarvan één verkoper heilig overtuigd was dat het echt zou passen) die toch 85mm spacing blijken te hebben :'(

Op de Intel website staat meer informatie, daar zijn ook STEP files te vinden van de betreffende brackets:
https://www.intel.com/con...l-nuc/intel-nuc-kits.html

Zou het ook nog een optie kunnen zijn om met deze STEP file naar iemand te gaan zodat hij het voor mij kan maken? Ik weet eerlijk gezegd niet hoe dit werkt en wat het dan zou kosten. (het is maar een bracket, moet dus wel betaalbaar blijven)