Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ManouVellekoop
  • Registratie: Mei 2022
  • Laatst online: 15-08-2022
Hoi allemaal,
Ik zit met mijn handen in het haar en weet niet hoe ik dit kan verhelpen. Hopelijk kunnen jullie mij verder helpen.

Ik heb een TP-link wireless router (TL-MR6400) met een Budget Mobiel simkaart (KPN netwerk) deze wil ik in combinatie met een chromecast gebruiken om TV te kunnen kijken/streamen in de caravan. Dit heeft 1 weekend fantastisch gewerkt, maar nadat een nacht de streaming onbewust aan heeft gestaan krijgen we het niet meer werkend.

Nu heb ik dus met een iPhone wel internet via deze router. Maar met een Samsung en de Chromecast niet. Het lijkt wel alsof android niet wilt samen werken met deze verbinding. Aangezien Chromecast (denk ik) ook als android functioneert.

Ik heb een andere simkaart in de router geprobeerd. Deze geeft wel een internet verbinding met een Samsung, normaal zit deze ook in een Samsung.
Ook heb ik het Budget Mobiel simkaartje in een Samsung geprobeerd en deze gaf op die manier ook gewoon verbinding.
Ook heb ik uiteraard alles al meerdere keren gereset. En ook de chromecast gekoppeld aan een ander netwerk om uit te sluiten dat daar het probleem in zat. Dit werkte ook allemaal goed.

Het lijkt dus alsof alleen deze specifieke combi niet werkt, maar dat moet toch aan te passen zijn?! Zeker omdat het voorheen prima werkte.

Ik hoop dat iemand me kan helpen :?

Alvast bedankt allemaal!