Momenteel heb ik een Windows laptop van de zaak, die ik gebruik voor met name .Net ontwikkeling icm docker containers. Echter loopt deze op zijn einde en ben ik aan het oriënteren voor een nieuwe. Voorheen had ik een Macbook Pro met intel i9 processor en hierbij had ik geen problemen. Er waren soms scenarios (oude legacy code) waarbij ik een windows omgeving nodig had, de oplossing hiervoor was een dual boot.
Ik werk persoonlijk efficiënter in OSX dan in Windows, zodoende ben ik aan het kijken naar een nieuwe Macbook Pro. Echter heb ik totaal geen ervaring met de nieuwe architectuur en ben ik bang dat ik tegen problemen aan ga lopen. Ik ben dus eigenlijk opzoek naar hands on ervaring van .Net developers met een vergelijkbare macbook.
Loop je wel eens tegen problemen aan? Zoja; heb je hier een oplossing voor kunnen vinden? Werkt Docker tegenwoordig gewoon? Windows 11 zou moeten kunnen draaien als ik het goed gelezen heb? Werkt dit goed?
Lijst met relevante software en aanverwanten:
Ik werk persoonlijk efficiënter in OSX dan in Windows, zodoende ben ik aan het kijken naar een nieuwe Macbook Pro. Echter heb ik totaal geen ervaring met de nieuwe architectuur en ben ik bang dat ik tegen problemen aan ga lopen. Ik ben dus eigenlijk opzoek naar hands on ervaring van .Net developers met een vergelijkbare macbook.
Loop je wel eens tegen problemen aan? Zoja; heb je hier een oplossing voor kunnen vinden? Werkt Docker tegenwoordig gewoon? Windows 11 zou moeten kunnen draaien als ik het goed gelezen heb? Werkt dit goed?
Lijst met relevante software en aanverwanten:
- .Net
- Docker
- Xamarin
- React(-Native)