Kde Themes

Pagina: 1
Acties:

• himlims_
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

Topicstarter
KDE ziet d'r toch wel gelikt uit, maar een vette theme gebruiken kan geen kwaat leek mij zo.
Dus ik een theme gedownload matrix-1.1.2.tar.gz (van http://kde.themes.org als ik me niet vergis) want die leek mij wel de moeite waard.
Na 't downloaden even het control center voor de dag gehaald en bij "looknfeel" > "theme manager" gekeken hoe ik mijn "Neo die kogeltjes ontwijken" theme kon inladen, en tot mijn schrik zat ik dat de theme manager alleen maar *.theme files pakte :( Maar daar schiet ik ook nie veel mee op aangezien ik geen theme file kon vinden om te downloaden en de gedownloaden "Neo die kogeltjes ontwijken theme" een tar.gz file is kon ik die dus niet inladen, dus hoe doe ik dat dan?
Hoe kan ik mijn tar.gz theme inladen in de theme manager of dat niet eens zolang ik 'm maar als theme kan gebruiken.
Als je even de tijd hebt leg het zo duidelijk mogelijk uit voor mij, pleeeeaaaaaassseeeeeee

⭐Game Profiles: 🕹️Steam - 🎮PSN - 🇪🇦 GoT_Hollandhards

Verwijderd

een .tar.gz file is een gecomprimeerde file. Er zit dus hoogstwaarschijnlijk een .theme file ingeperst.
Je moet eerst dus die file decomprimeren :)

Verwijderd

hmm heb niet veel tijd maar die tar.gz file moet je eerst unpacken...weet ff niet zo snel hoe (ben ook maar een linux newbie :))

• RemcoX
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 14-02 20:05
Op zaterdag 25 augustus 2001 16:21 schreef qntal het volgende:
hmm heb niet veel tijd maar die tar.gz file moet je eerst unpacken...weet ff niet zo snel hoe (ben ook maar een linux newbie :))
code:
1
tar -zxvf matrix-1.1.2.tar.gz

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

Topicstarter
Dat weet ik allemaal wel..
maar d'r zit geen theme file in dat is 't probleem ik heb nu nog een stuk of 5 themes gedownload allemaal zonder *.theme d'r in

• odysseus
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 11:03

odysseus

Debian GNU/Linux Sid

Als ik de theme-manager open en dan 'add' kies, krijg ik een file-dialog waaruit alle niet-theme-files zijn weggefilterd. De .tar.gz-bestanden blijven echter gewoon staan. Je hoeft dus niet te ungzippen, gewoon dat bestand downloaden en in de theme-manager aanwijzen.

Leven is het meervoud van lef | In order to make an apple pie from scratch, you must first create the universe.

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

Topicstarter
zo iets had ik ook gelezen maar werkte niet echt bij mij

• Remenic
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 09-08 20:06
Die matrix theme is voor KDE1....

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

Topicstarter
Werkt nu wel :) (ook de matrix theme)

• odysseus
  • Laatst online: 11:03

odysseus

Debian GNU/Linux Sid

Zou je de oplossing neer willen zetten voor eventuele andere personen die later tegen dit probleem aanlopen? Dat scheelt dan weer een thread waarin precies hetzelfde gebeurt.

Leven is het meervoud van lef | In order to make an apple pie from scratch, you must first create the universe.

• RG
  • Laatst online: 28-11-2025

RG

Lambda

je kunt KDE1 themes toch converteren naar KDE2 themes? trouwens KDE werkt heel erg vaag met themes en styles ofzoiets... Ik snap er geen bal van, doet Gnome toch een stuk beter.

[deze advertentieruimte is te koop]

Pagina: 1