Toon posts:

GF2 MX 200 word gezien als 400???

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een GF2 MX 200 64mb die met de normale drivers gewoon word gezien als mx200
als ik de detonator dsrivers installeer word hij gezien als een gf2mx/mx400 hoe akn dat?

wat ik ook merk is dat als ik de detonator drivers installeer hij meer als 4x sneller is als met de normale drivers, is dat normaal?

Pc:
TB1000
256mb
aopen ak33

• Mathizsias
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 17-08 18:18

Mathizsias

Drizzt

Yup het kan veel sneller gaan, verder is het misschien een bug zoek iets oudere drivers ofzo, 12.31 ofzo

Verwijderd

Op zaterdag 25 augustus 2001 16:12 schreef treurj het volgende:
Ik heb een GF2 MX 200 64mb die met de normale drivers gewoon word gezien als mx200
als ik de detonator dsrivers installeer word hij gezien als een gf2mx/mx400 hoe akn dat?

wat ik ook merk is dat als ik de detonator drivers installeer hij meer als 4x sneller is als met de normale drivers, is dat normaal?

Pc:
TB1000
256mb
aopen ak33
dat ie sneller is klopt lees de files bij nvidia
ze zijn er juist voor om de kaart sneller te laten lopen en alles eruit te halen wat erin zit
:)

Verwijderd

Topicstarter
als ik andere drivers probeer staat er nog steeds mx/mx400
op de stikker (op het geheugen) staat Geforce2 mx 62mb, maar op de doos die erbij zat zit een levensgrote stikker mx 200.

kan ik op de een of andere manier achterhalen wat het nou echt is?

• SmokeyTheBandit
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 17-06 10:20

SmokeyTheBandit

DOCer met Pensioen

Ja koeler eraf halen en kijken wat er op het chippie staat >:)

Turn it off and on again.

• 0siris
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 22-08 17:19
Als je de koeler van je chippie afhaalt, kijk dan van te voren even of de heatsink wel echt helemaal plat is, zoniet, ff lappen en arctic silver tussendoen.

Heeft die kaart actieve of passieve koeling? (wel of geen ventilator erop). Je kunt er gewoon een fannetje van een pentium1 opdoen. Die blaast dan ook een beetje over het geheugen, en dan kun je de kaart nog een beetje overklokken (core en mem)

ach...in een volgend leven lach je er om!

Pagina: 1