Best mede Tweakers,
Bijna heb ik de MacBook Pro M1 een jaar lang, mijn allereerst MacBook
. Ik ben tevreden met de aankoop, maar nog niet geheel gewend aan de MacBook, zo heb ik het gevoel dat ik veel minder diep het systeem in kan en veel oppervlakkiger gebruik maak van de laptop dan bij een Windows laptop (als ik het zo goed verwoord?). Ondanks ben ik wel blij met de looks van de laptop, de Touch Bar, de geweldige batterij duur en vooral het scherm!
. Helaas loop ik wel tegen 1 groot irritatie puntje aan, namelijk de lag op sommige momenten.
Ik weet niet als het herkenbaar is bij andere mensen, maar wanneer is switch tussen bureaubladen, venster minimaliseer, gewoon beweeg met de cursor, scroll door pagina's merk ik een degelijke stoterig iets, ofwel lag. Hoe is dit te verhelpen? Het is tevens niet altijd, soms dan draait het allemaal soepel voor seconden of minuten en daarna switcht het weer naar lag voor lange tijd en dan af en toe weer soepel. Al om al is er meer lag dan soepelheid.
Ik hoor graag van jullie eventuele oplossingen, want ik wordt niet wijzer van het internet momenteel
Bijna heb ik de MacBook Pro M1 een jaar lang, mijn allereerst MacBook

Ik weet niet als het herkenbaar is bij andere mensen, maar wanneer is switch tussen bureaubladen, venster minimaliseer, gewoon beweeg met de cursor, scroll door pagina's merk ik een degelijke stoterig iets, ofwel lag. Hoe is dit te verhelpen? Het is tevens niet altijd, soms dan draait het allemaal soepel voor seconden of minuten en daarna switcht het weer naar lag voor lange tijd en dan af en toe weer soepel. Al om al is er meer lag dan soepelheid.
Ik hoor graag van jullie eventuele oplossingen, want ik wordt niet wijzer van het internet momenteel