Hoi, na de installatie van de zonnepanelen keek ik in mijn app van Solaredge en tot mijn verbazing zag ik dat de app aangeeft dat ik panelen heb van type/merk Canadian Solar type CS3L-360MS en niet zoals in de offerte vermelde Hyundai HiE-S400VG. (dus 360Wp ipv 400 Wp en geen Hyundai). Op het oog ziet het er wel ok uit maar ja ik ben geen expert.
Ik heb de installateur/verkoper gebeld en gevraagd wat er aan de hand zou zijn en men stelt mij enigszins gerust dat een medewerker in de SolarEdge app het verkeerde merk/type panelen heeft geselecteerd en dit gewijzigd wordt in de instellingen.
Toch geloof ik natuurlijk niet meteen iemand op hun blauwe ogen
en wil ik op de een of andere manier controleren of daadwerkelijk de juiste panelen van Hyundai zijn geinstalleerd. Kan ik dit ergens uitlezen buiten de SolarEdge app om of moet ik hiervoor mijn dak betreden?
Ik heb de installateur/verkoper gebeld en gevraagd wat er aan de hand zou zijn en men stelt mij enigszins gerust dat een medewerker in de SolarEdge app het verkeerde merk/type panelen heeft geselecteerd en dit gewijzigd wordt in de instellingen.
Toch geloof ik natuurlijk niet meteen iemand op hun blauwe ogen