Hallo, ik ben op zoek naar een bedrijf om de vloerisolatie in eindhoven te doen en ik wil RC= 5 behalen. Ik kreeg een offerte, de meesten van hen leveren gewoon Tonzon of PIF-folie. En ik betwijfel of ik die Rc-waarde met die materialen kan bereiken. Als je een bedrijf kent, laat het me dan weten.
Vraag
Alle reacties
Wat voor vloer wil je laten isoleren? Een bestaande of een een nieuwe, hout, beton, welke isolatie heeft je voorkeur, en vooral, wanneer moet het allemaal gebeuren? Een beetje aannemer/klusjesbedrijf heeft het momenteel gewoon heel druk.
Ik wil mijn huidige vloer van beton isoleren. We hebben ongeveer 50 cm hoogte kruipruimte. Ik heb liever dat het zo snel mogelijk klaar is voordat de winter mooi wordt.H-W schreef op dinsdag 31 mei 2022 @ 18:23:
Wat voor vloer wil je laten isoleren? Een bestaande of een een nieuwe, hout, beton, welke isolatie heeft je voorkeur, en vooral, wanneer moet het allemaal gebeuren? Een beetje aannemer/klusjesbedrijf heeft het momenteel gewoon heel druk.
Helaas heb je niet heel erg de luxe om te kiezen momenteel ben ik bang, alles en iedereen wil voor de winter isoleren (en zal met de stijgende energieprijzen na 1 juli nog wel erger worden).
Ik ben nu aan het verbouwen en zelfs via de aannemer moet ik al 1 maand wachten totdat het gekozen bedrijf uberhaupt langs komt om te kijken wat kan. en dat is dus eentje die via-via is ingehuurd...
Als je offertes hebt die op tijd kunnen leveren (en goede reviews hebben), zou ik ze inhuren
Ik ben nu aan het verbouwen en zelfs via de aannemer moet ik al 1 maand wachten totdat het gekozen bedrijf uberhaupt langs komt om te kijken wat kan. en dat is dus eentje die via-via is ingehuurd...
Als je offertes hebt die op tijd kunnen leveren (en goede reviews hebben), zou ik ze inhuren
Ja ik heb. Maar ze willen het met Tonzon doen. Ik betwijfel de effectieve mogelijkheid om RC = 6 te halen. Mijn rioleringsleidingen en sommige kabels lopen ook in dat gebied. Als iemand onder de kruipruimte moet gaan om de leidingen of kabels te leggen, kan hij de Tonzon-isolatie afbreken omdat deze vrij dun is.Basekid schreef op dinsdag 31 mei 2022 @ 19:48:
Helaas heb je niet heel erg de luxe om te kiezen momenteel ben ik bang, alles en iedereen wil voor de winter isoleren (en zal met de stijgende energieprijzen na 1 juli nog wel erger worden).