Mijn vraag
Mijn Google Home app kan niet meer verbinden via WiFi. Via 4G (wifi uitgeschakeld) wel. Alerts (beweging op de camera's) komen wel binnen, maar als ik dan die alerts aanklik om te kijken volgt er (over WiFi) geen verbinding.
Relevante software en hardware die ik gebruik
* Glasvezel
* Google wifi (deelt de IP adressen uit en bepaalt DNS op 8.8.8.8)
* Toestel is een OnePlus 6T op Android 11.
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
* de- en herinstalleren van de Google home app : Yes! Werkt, meteen opgelost. Alleen bij tweede keer opstarten van de app : helaas, werkt niet meer
* "Hey Google, sync my devices" : geen effect
* toestel van mijn vrouw bekeken (OnePlus 8 ) : alles werkt, via WiFi and 4G
* Permissions nagekeken op de OnePlus : Google home mag alles
* Toestel uit- en aangezet : geen effect
Daarom deze post in het Android forum, het zal ergens in mijn foon zitten, maar waar?
Mijn Google Home app kan niet meer verbinden via WiFi. Via 4G (wifi uitgeschakeld) wel. Alerts (beweging op de camera's) komen wel binnen, maar als ik dan die alerts aanklik om te kijken volgt er (over WiFi) geen verbinding.
Relevante software en hardware die ik gebruik
* Glasvezel
* Google wifi (deelt de IP adressen uit en bepaalt DNS op 8.8.8.8)
* Toestel is een OnePlus 6T op Android 11.
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
* de- en herinstalleren van de Google home app : Yes! Werkt, meteen opgelost. Alleen bij tweede keer opstarten van de app : helaas, werkt niet meer

* "Hey Google, sync my devices" : geen effect
* toestel van mijn vrouw bekeken (OnePlus 8 ) : alles werkt, via WiFi and 4G
* Permissions nagekeken op de OnePlus : Google home mag alles
* Toestel uit- en aangezet : geen effect
Daarom deze post in het Android forum, het zal ergens in mijn foon zitten, maar waar?
[Voor 7% gewijzigd door MMMMMMM op 31-05-2022 13:44. Reden: Alerts opmerking toegevoegd]