Toon posts:

@home en PHP

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik wil mijn PHP internet sites fatsoenlijk local kunnen checken, daarvoor moet ik een local server installeren.

Nou staat in de @home handleiding dat je geen server mag draaien. In principe doe ik dat ook niet omdat ie alleen voor mezelf is en niet voor public.

Kunnen ze hier een probleem van maken?

• IceStorm
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 20:18

IceStorm

This place is GoT-like!!!

Ze maken er niet eens een probleem van als je wel een public server draait dus ga gewoon lekker je gang ;) Zolang je niet opeens gigabytes aan data aan upload genereert (en dat wordt krap denk ik :P) doet @home iig niet moeilijk. HEEEL officieel mag het niet maar ja.. officieus mag je lekker je gang gaan.

Verwijderd

Topicstarter
Waarom dat ik zo voorzichtig ben is omdat ik 3jr op kabel heb moeten wachtten en het eindelijk heb. Als door zo iets stoms die kabelverbinding verdwijnt en mijn ping in spellen weer 5 keer zo hoog word, ik per minuut kan betalen en met max 5kb download word ik gek! :)

• IceStorm
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 20:18

IceStorm

This place is GoT-like!!!

Lol, ik begrijp waarom je zo voorzichtig bent. Maar geloof me, @home is echt de beroerdste niet. Ga gewoon lekker je gang en er zal nooit iemand komen zeuren.

Daarnaast als je ECHT over de schreef gaat krijg je altijd nog eerst een waarschuwing van @home :). Maar dan ben je dus dingen aan het doen als:

-Hele ip ranges scannen (dagenlang)
-Constant uploaden van zooi
-"Hacken"

etc.

Wat jij wil levert geen probleem op.

Verwijderd

Topicstarter
k cool thanx :)