Members only:
Alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers.
Inloggen
[ Voor 19% gewijzigd door Boudewijn op 30-05-2022 22:20 ]
Good taste is for people who can’t afford sapphires
The sky above the port was the color of television, turned to a dead channel
me @ last.fm
*sowieso
SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N
ATI X300 std @ 324/195 stable @ 432/283 @ 13202 3dmarks http://service.futuremark.com/compare?2k1=8575346
Kratten bier, voor 95% van de bierdrinkers geen noodzaak voor een glas dantorretje2012 schreef op dinsdag 31 mei 2022 @ 19:57:
je gasten goed africhten en zorgen dat ze hun glas retouneren aan de bar, eerder geen nieuw bier
Eens. Wel een beetje armoe op een bruiloft tochtoolkist schreef op dinsdag 31 mei 2022 @ 22:17:
[...]
Kratten bier, voor 95% van de bierdrinkers geen noodzaak voor een glas dan
Going to church doesn't make you a Christian any more than standing in a garage makes you a car.
[ Voor 27% gewijzigd door Achilles op 31-05-2022 22:58 ]
| Cowsmology | Met een hamer past alles, met ducktape plakt alles |
Ik ontken alles.Gadgeteer schreef op donderdag 2 juni 2022 @ 14:45:
@Boudewijn ben je er al uit of hebben jullie alles afgeblazen ivm glazenstress?
Dat ben ik met je eens - zal er zelf 1 van zijn- echter het ziet er wel anders uit dan een normale trouwerij. Mocht dat belangrijk zijn.toolkist schreef op donderdag 2 juni 2022 @ 14:10:
[...]
Dat maakt 3 kwart van de bier drinkers ongetwijfeld totaal niks uit
Going to church doesn't make you a Christian any more than standing in a garage makes you a car.
Inderdaad, dat is wel heel knorrig/pauper/studentikoos (pick one). In sommige gezelschappen zal het vast kunnenOekol schreef op donderdag 2 juni 2022 @ 19:29:
[...]
Dat ben ik met je eens - zal er zelf 1 van zijn- echter het ziet er wel anders uit dan een normale trouwerij. Mocht dat belangrijk zijn.
[ Voor 82% gewijzigd door tweakduke op 12-01-2023 23:36 ]
Hij kent waarschijnlijk zijn gasten niet eens: 220 man/vrouw/genderneutraal komen op zijn bruiloft, die kan hij onmogelijk allemaal persoonlijk. Ik heb 30 gasten op mijn bruiloft meegegeven, zoveel mogelijk te drinken want ik had de drank afgekochttorretje2012 schreef op dinsdag 31 mei 2022 @ 19:57:
je gasten goed africhten en zorgen dat ze hun glas retouneren aan de bar, eerder geen nieuw bier
[ Voor 4% gewijzigd door Marco-Peters op 13-01-2023 07:12 ]
Mag iedereen zelf weten, toch? Is het een harde eis dat alleen mensen mogen komen als je ze (goed) persoonlijk kent?Marco-Peters schreef op vrijdag 13 januari 2023 @ 07:10:
[...]
Hij kent waarschijnlijk zijn gasten niet eens: 220 man/vrouw/genderneutraal komen op zijn bruiloft, die kan hij onmogelijk allemaal persoonlijk. Ik heb 30 gasten op mijn bruiloft meegegeven, zoveel mogelijk te drinken want ik had de drank afgekocht
Oh oud topic: is TS al getrouwd ondertussen?
Mijn punt was eigenlijk: als er 200 man/vrouw/genderneutraal komen, dan kun je moeilijk een WhatsApp groep met 200 personen beginnen om me te delen. Dat men zuinig aan moet doen met de glazen en eventueel de drank.
De wijzen komen uit het Oosten!
Automatisch crypto handelen via een NL platform? Check BitBotsi !
ZekerMarco-Peters schreef op vrijdag 13 januari 2023 @ 07:10:
[...]
[...]
Oh oud topic: is TS al getrouwd ondertussen?
Ja het lijkt wat dat betreft op een oerhollandse verjaardag waar jij jarig ben en vervolgens de hele dag koffie/thee hapjes en alles staat te makenDrardollan schreef op vrijdag 13 januari 2023 @ 09:08:
Het is wel een beetje jammer dat jij en je kersverse vrouw gelijk aan de slag moeten om drankjes in te schenken, glazen te halen en glazen te spoelen. Ik zou dat zelf net even anders regelen op mijn bruiloft.
How are you doing?
Oh ja, TS moet dan natuurlijk ook rond met een blokje kaas en een heerlijke augurk in boterhammenworst.stftweaker schreef op vrijdag 13 januari 2023 @ 09:15:
[...]
Ja het lijkt wat dat betreft op een oerhollandse verjaardag waar jij jarig ben en vervolgens de hele dag koffie/thee hapjes en alles staat te maken
Automatisch crypto handelen via een NL platform? Check BitBotsi !
Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq