Ik zoek een?
Wekker met MP3 wekfunctie met een netsnoer, liefst dubbele wekker mogelijk
Wat is je budget?
max 50 euro? Maar ben flexibel als het moet
Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Wakker te worden....
Nee is voor mijn zoon en de telefoon is GEEN optie, want die mag hij snachts niet bij zich hebben! Ik wil ook niet iets wat onverwacht een legebatterij heeft oid, dus vandaar netsnoer. Daarbij moeten batterijen ook weer gekocht worden. Dus Netsnoer graag!?
Wat heb je zelf al gevonden?
Oude topics, links die niet werken. Sites en zoekopdrachten waar ik hier niet op selecteren. HEEL VEEL Teksten het is gewoon een doolhof. Daar waar je vroeg simpel een wekker/cd speler kon kopen is nu het kopen van een wekker met je eigen muziek blijkbaar erg lastig, terwijl het op je telefoon toch zo simpel lijkt te zijn.
Welke vragen heb je hier nog over?
Geen ik sta open voor suggesties. Suggestie uit topic uit 2021 link werkte al niet meer. Mocht de wekker een bluetooth functie hebben voor het luisteren naar mp3's via de wekker over de bluetooth oortjes is dat een pré geen must
Wekker met MP3 wekfunctie met een netsnoer, liefst dubbele wekker mogelijk
Wat is je budget?
max 50 euro? Maar ben flexibel als het moet
Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Wakker te worden....
Wat heb je zelf al gevonden?
Oude topics, links die niet werken. Sites en zoekopdrachten waar ik hier niet op selecteren. HEEL VEEL Teksten het is gewoon een doolhof. Daar waar je vroeg simpel een wekker/cd speler kon kopen is nu het kopen van een wekker met je eigen muziek blijkbaar erg lastig, terwijl het op je telefoon toch zo simpel lijkt te zijn.
Welke vragen heb je hier nog over?
Geen ik sta open voor suggesties. Suggestie uit topic uit 2021 link werkte al niet meer. Mocht de wekker een bluetooth functie hebben voor het luisteren naar mp3's via de wekker over de bluetooth oortjes is dat een pré geen must