Wekker met MP3 Wekfunctie op Netsnoer gezocht

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sterredag
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 01-05 16:03
Ik zoek een?
Wekker met MP3 wekfunctie met een netsnoer, liefst dubbele wekker mogelijk

Wat is je budget?
max 50 euro? Maar ben flexibel als het moet

Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Wakker te worden.... :P Nee is voor mijn zoon en de telefoon is GEEN optie, want die mag hij snachts niet bij zich hebben! Ik wil ook niet iets wat onverwacht een legebatterij heeft oid, dus vandaar netsnoer. Daarbij moeten batterijen ook weer gekocht worden. Dus Netsnoer graag!?

Wat heb je zelf al gevonden?
Oude topics, links die niet werken. Sites en zoekopdrachten waar ik hier niet op selecteren. HEEL VEEL Teksten het is gewoon een doolhof. Daar waar je vroeg simpel een wekker/cd speler kon kopen is nu het kopen van een wekker met je eigen muziek blijkbaar erg lastig, terwijl het op je telefoon toch zo simpel lijkt te zijn.

Welke vragen heb je hier nog over?
Geen ik sta open voor suggesties. Suggestie uit topic uit 2021 link werkte al niet meer. Mocht de wekker een bluetooth functie hebben voor het luisteren naar mp3's via de wekker over de bluetooth oortjes is dat een pré geen must

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• arvidbeheerder
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 19:58
Ik heb even zitten googelen, maar kan het ook niet meteen vinden. Kwam wel sites als wekker24.nl tegen, misschien kan je die even mailen met je wensen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BurnsMM
  • Registratie: Augustus 2013
  • Nu online
Als ik google komt er toch genoeg naar voren. Bijvoorbeeld:

https://www.bol.com/nl/p/...ocialshare_pdp_androidapp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Eagle
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 21:28

The Eagle

I wear my sunglasses at night

Toch een telefoon. Alleen dan zonder sim en zonder ingeschakelde wifi.

En voor de rest lijkt Google genoeg resultaten te geven, Coolblue lijkt het spul gewoon te hebben :)

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sterredag
Deze ook gezien, het is een wekker en hij kan mp3 afspelen. NERGENS kan ik uit herleiden dat je voor de wekker mp3 kan gebruiken. En dat is dus vaak zo met wekker / mp3 spelers, dat je dus wel mp3 kan afspelen via je wekker, maar dat voor het wekgeluid de ingebouwde geluiden of de radio gebruikt moet worden (ik heb er nog zo 1 hier staan)
The Eagle schreef op maandag 30 mei 2022 @ 22:23:
Toch een telefoon. Alleen dan zonder sim en zonder ingeschakelde wifi.

En voor de rest lijkt Google genoeg resultaten te geven, Coolblue lijkt het spul gewoon te hebben :)
En welk stuk van "die mag hij niet bij zich hebben" begreep je niet? Los van het gegeven dat ik daar dus NIKS over te zeggen heb... En dat een gemiddelde puber van tegenwoordig slim genoeg is om zelf wifi in te schakelen.

Hij wil gewoon graag wakker worden met zijn eigen muziek. Het lijkt een simpele vraag en dat is het dus niet.

En dat google lijkt .... Ja dat zei ik al in mijn openingspost. "Sites en zoekopdrachten waar ik hier niet op selecteren. HEEL VEEL Teksten het is gewoon een doolhof."

[ Voor 37% gewijzigd door sterredag op 31-05-2022 08:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sterredag
arvidbeheerder schreef op maandag 30 mei 2022 @ 22:03:
Ik heb even zitten googelen, maar kan het ook niet meteen vinden. Kwam wel sites als wekker24.nl tegen, misschien kan je die even mailen met je wensen?
Mijn laatste optie werd dan idd al die sites gaan mailen. Maar hoopte dat men mij hier makkelijker kon helpen. Zeker ook gezien dezelfde vraag met de nodige jaren tussenpozen ook gesteld wordt. :) Soms lijkt iemand geholpen te worden, maar de links van toen, zijn nu niet meer relevant.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• urk_forever
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 17:01
Onze oudste 2 zoons hebben allebei deze wekker Daar kan ook een sd-kaart in en ik dacht dat je ook dan mp3 als wektoon kon instellen. Maar dat weet ik niet meer zeker. (Volgens het filmpje op bol.com kan het inderdaad met een eigen geluid vanaf de sd-kaart.)
Verder dubbel alarm en netsnoer en binnen je budget ;)

[ Voor 9% gewijzigd door urk_forever op 31-05-2022 08:36 ]

Hail to the king baby!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sapphire
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 21:48

sapphire

Die-hard pruts0r

Is het om wakker te worden met een muziekje? Ik gebruikte vroegâh gewoon een radio daarvoor. Daarop kon ik instellen dat deze op XX uur moest beginnen met afspelen.

Misschien is dat een optie om naar een radio met vergelijkbare functie te kijken ?

Gabriël AM5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sterredag
urk_forever schreef op dinsdag 31 mei 2022 @ 08:34:
Onze oudste 2 zoons hebben allebei deze wekker Daar kan ook een sd-kaart in en ik dacht dat je ook dan mp3 als wektoon kon instellen. Maar dat weet ik niet meer zeker. (Volgens het filmpje op bol.com kan het inderdaad met een eigen geluid vanaf de sd-kaart.
Verder dubbel alarm en netsnoer en binnen je budget ;)
Dus weet je het niet, ik kan het niet herleiden uit de tekst. Je hebt het niet even gevraagd (had misschien handig geweest) Maar zover ik uit die tekst kan lezen staat er wordt wakker met je eigen radiomuziek, wat eigenlijk al insinueert dat dat dus niet kan. En laat dat nou het belangrijkste zijn wat ik zoek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sterredag
sapphire schreef op dinsdag 31 mei 2022 @ 08:37:
Is het om wakker te worden met een muziekje? Ik gebruikte vroegâh gewoon een radio daarvoor. Daarop kon ik instellen dat deze op XX uur moest beginnen met afspelen.

Misschien is dat een optie om naar een radio met vergelijkbare functie te kijken ?
Een wekker radio is niet zo moeilijk te vinden, die zijn er legio. Volgens mij ELKE wekker radio kan dat.

Nee hij wil wakker worden met ZIJN muziek en zolang er nog geen voor dit soort aparaten radiozender is met nightcore zal radio geen optie zijn.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• urk_forever
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 17:01
sterredag schreef op dinsdag 31 mei 2022 @ 08:38:
[...]

Dus weet je het niet, ik kan het niet herleiden uit de tekst. Je hebt het niet even gevraagd (had misschien handig geweest) Maar zover ik uit die tekst kan lezen staat er wordt wakker met je eigen radiomuziek, wat eigenlijk al insinueert dat dat dus niet kan. En laat dat nou het belangrijkste zijn wat ik zoek.
Zoals ik in mijn edit had toegevoegd kan het wel, en je had natuurlijk ook zelf even de handleiding op kunnen zoeken en dan op pagina 7 kunnen lezen dat het dus wel kan :? :X

Hail to the king baby!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sapphire
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 21:48

sapphire

Die-hard pruts0r

sterredag schreef op dinsdag 31 mei 2022 @ 08:40:
[...]

Een wekker radio is niet zo moeilijk te vinden, die zijn er legio. Volgens mij ELKE wekker radio kan dat.

Nee hij wil wakker worden met ZIJN muziek en zolang er nog geen voor dit soort aparaten radiozender is met nightcore zal radio geen optie zijn.
Dat snap ik maar volgens mij moet je tegenwoordig je best doen om een radio te vinden die geen mogelijkheid heeft om er een USB stick te steken toch ?
Vandaar dat ik het als optie opgooi.

Gabriël AM5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sterredag
sapphire schreef op dinsdag 31 mei 2022 @ 08:43:
[...]

Dat snap ik maar volgens mij moet je tegenwoordig je best doen om een radio te vinden die geen mogelijkheid heeft om er een USB stick te steken toch ?
Vandaar dat ik het als optie opgooi.
Klopt alleen betekent afspelen van MP3 dus niet ook meteen dat je het als wekgeluid kan instellen, dat is juist het hele probleem!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sterredag
urk_forever schreef op dinsdag 31 mei 2022 @ 08:40:
[...]

Zoals ik in mijn edit had toegevoegd kan het wel, en je had natuurlijk ook zelf even de handleiding op kunnen zoeken en dan op pagina 7 kunnen lezen dat het dus wel kan :? :X
Kijk, tegen de tijd dat ik hier kom om een vraag te stellen ben ik meestal al uren zelf bezig geweest om iets te vinden of uit te zoeken. Vervolgens zijn in de eerste 3 reacties er gelijk al 2 die komen met dingen die ik obvious gewoon allang zelf gedaan had, namelijk googelen en gewoon wel iets doen wat niet mag.

Als ik dan lees "maar dat weet ik niet" ben ik gelijk klaar met lezen om eerlijk te zijn... had dan in je edit die tekst aangepast ;) had ik meteen superblij geweest... en ahv dat filmpje idd de handleiding gaan lezen.

Dat handleiding lezen voor alle wekkers met mp3 speler is niet te doen (vandaar het noemen van de doolhof en chaos die dit met zich meebrengt)

Dus bedankt voor het corrigeren van mijn reactie! Ik ga naar deze wekker kijken en hopelijk mijn zoon heel blij maken op zijn nieuwe woonplek! Als ik hem binnen heb en het werkt.. markeer ik je antwoord ook als beste antwoord.

Acties:
  • +9 Henk 'm!

• Gonadan
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 22:36

Gonadan

Admin Beeld & Geluid, Harde Waren
De frustratie is begrijpelijk wanneer de reacties niet zijn wat je hoopt, maar bedenk dat je een vraag komt stellen en mensen je proberen te helpen. Ook wanneer een antwoordt je niet helpt is het alsnog met goede bedoeling geweest en het is dan ook wel zo prettig als je gewoon vriendelijk blijft reageren. Dat houdt het ook meer on-topic. :)

Handleidingen lezen om zeker te weten of een aankoop kan wat je wilt is voor een tweaker heel normaal, dat noemen we onderzoek doen. En ja dat kost tijd, maar dat hebben we er vaak graag voor over om zo zeker te weten dat je het juiste koopt. :)

Look for the signal in your life, not the noise.

Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sterredag
Gonadan schreef op dinsdag 31 mei 2022 @ 09:38:
De frustratie is begrijpelijk wanneer de reacties niet zijn wat je hoopt, maar bedenk dat je een vraag komt stellen en mensen je proberen te helpen. Ook wanneer een antwoordt je niet helpt is het alsnog met goede bedoeling geweest en het is dan ook wel zo prettig als je gewoon vriendelijk blijft reageren. Dat houdt het ook meer on-topic. :)

Handleidingen lezen om zeker te weten of een aankoop kan wat je wilt is voor een tweaker heel normaal, dat noemen we onderzoek doen. En ja dat kost tijd, maar dat hebben we er vaak graag voor over om zo zeker te weten dat je het juiste koopt. :)
En dat snap ik wel, maar na de zoveelste gelezen te hebben zonder resultaat, stel je zo'n vraag op een mooi forum met een verzameling aan mensen die je kunnen helpen. En niet dat ik geen handleidingen dan meer lees, maar niet meer van ELKE wekker (in dit geval)
Het geeft ook niet als een antwoord niet helpt. Dat is het punt niet. Het is gewoon onhandig als je een vraag stelt of iets rood is ofzo en iemand antwoord met misschien of weet ik niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Archer_VC10
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 15:22
Toch krijg ik de indruk dat je hele hoge verwachtingen hebt van het niveau van de dienstverlening op dit forum, maar afijn.

Realiseer je ook even dat wat je vraagt nu eenmaal geen gemeengoed is. Wekkers zijn sinds de mobiele telefoon er is een ondergeschoven kindje geworden en het aanbod is daardoor een flink stuk minder. Als je dan ook nog een hele specifieke wens hebt, dan kan het complex worden en dan is een beetje meer inzet echt nodig.

Ik zou je aan willen raden om eens naar dit soort radio's te kijken: https://www.conrad.nl/nl/...b-usb-zilver-2141384.html Je kan hier de USB input (met MP3s) als wekkersignaal selecteren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sterredag
Archer_VC10 schreef op dinsdag 31 mei 2022 @ 13:47:
Toch krijg ik de indruk dat je hele hoge verwachtingen hebt van het niveau van de dienstverlening op dit forum, maar afijn.

Realiseer je ook even dat wat je vraagt nu eenmaal geen gemeengoed is. Wekkers zijn sinds de mobiele telefoon er is een ondergeschoven kindje geworden en het aanbod is daardoor een flink stuk minder. Als je dan ook nog een hele specifieke wens hebt, dan kan het complex worden en dan is een beetje meer inzet echt nodig.

Ik zou je aan willen raden om eens naar dit soort radio's te kijken: https://www.conrad.nl/nl/...b-usb-zilver-2141384.html Je kan hier de USB input (met MP3s) als wekkersignaal selecteren.
Sorry als dat verkeerd over kwam, ik hoopte eigenlijk gewoon dat er iemand een had of iemand kon die er een had die mij verder zou kunnen helpen. Zonder enige vorm van garantie gezien de moeite die ik wel degelijk al had genomen.

Ik ga kijken naar je link! Bedankt voor het meedenken!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RiDo78
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online
Ik weet niet wat je budget is, maar misschien kun je hem voor zijn verjaardag een slimme speaker geven. Zoals een Sonos One. Daar kan hij (of jij) via de telefoon een alarm op instellen. https://support.sonos.com/s/article/452?language=en_US Dan is het een kwestie van telefoon wegleggen/afgeven/whatever en naar bed. De volgende ochtend wekt de speaker hem met de gewenste muziek.

Nu is een timer instellen op een smart-device nu niet echt iets bijzonders, dus wellicht dat andere (meer betaalbare) speakers dat ook kunnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Zep Man
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 20:04

The Zep Man

🏴‍☠️

Ik wil ook niet iets wat onverwacht een legebatterij heeft oid, dus vandaar netsnoer.
Met de juiste voeding en wat tweakotine is elk batterijgevoed apparaat aan te sluiten op een netsnoer. ;)

Yar har, wind in your back, lads, wherever you go!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rikislief
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 13-05 15:17
https://www.coolblue.nl/p...mart-clock-essential.html ik heb deze rond de kerst gekocht voor 25 euro. Is eigenlijk een wekker en een hey google speaker in 1. Daarmee zou je spotify kunnen laten starten als je op wil staan. Geen mp3 dus, maar wel stekker en wifi zodat je alarm kan instellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rikislief
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 13-05 15:17

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sylviemeganck
  • Registratie: Oktober 2019
  • Laatst online: 05-12-2023
Ik kwam toevallig op dit forum, want ik ben ook al ontzettend lang op zoek naar een dergelijke wekker, liefst met niet al te veel Bluetooth en DAB-mogelijkheden. Toen ben ik maar eens omgekeerd op zoek gegaan: naar radio's met wekfunctie. Bingo! Straffer nog. Mijn eigen radio uit de woonkamer (Yamaha TSX-112) blijkt sleepfunctie en een wekfunctie te hebben, waarbij ik kan gaan slapen met rustige muziek en wakker worden met een vrolijk nummer dat ik heb gekozen. Hoe zalig is dat. En hoe stom dat ik daar nooit aan gedacht heb! Enfin. Ik weet dat dit topic al oud is, maar mocht je nog steeds zoeken: dat kan dus een oplossing bieden. :w

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sterredag
sylviemeganck schreef op dinsdag 5 december 2023 @ 19:41:
Ik kwam toevallig op dit forum, want ik ben ook al ontzettend lang op zoek naar een dergelijke wekker, liefst met niet al te veel Bluetooth en DAB-mogelijkheden. Toen ben ik maar eens omgekeerd op zoek gegaan: naar radio's met wekfunctie. Bingo! Straffer nog. Mijn eigen radio uit de woonkamer (Yamaha TSX-112) blijkt sleepfunctie en een wekfunctie te hebben, waarbij ik kan gaan slapen met rustige muziek en wakker worden met een vrolijk nummer dat ik heb gekozen. Hoe zalig is dat. En hoe stom dat ik daar nooit aan gedacht heb! Enfin. Ik weet dat dit topic al oud is, maar mocht je nog steeds zoeken: dat kan dus een oplossing bieden. :w
Dank je we had helemaal super geweest als deze ook nog gewoon te koop zou zijn :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WakeUpWith
  • Registratie: December 2023
  • Laatst online: 19-12-2023
hola, ik heb vandaag uur of 3 besteed aan hetzelfde! ;(

MAAR.....het is gelukt, ik heb deze gevonden (en besteld)

LENCO CR-525BK

Ik heb de handleiding gelezen, als geluid voor alarm kun je USB selecteren.

Hopelijk is jouw zoektocht hiermee ten einde :) 8)7

Fijne dagen allemaal o<:)

• Pazzoppe
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 17-03 11:54
Oplossing: MP3 speler met FM zender
Dit is iets waar ik al meer dan vijftien jaar geleden naar op zoek was.
Met zo'n wekradio loop je het risico om ergens middenin een reclameblok wakker te moeten worden. Dan start ik al direct met een rothumeur. Mobieltje gebruiken vond ik niks, want die geven teveel licht (of gaan zelf in slaapstand) en zijn lastig om uit te zetten (nog afgezien van storende appjes).
Hoe moeilijk kan het zijn voor zo'n (Chinese) fabrikant om die mp3 speelfunctie erbij te stoppen? Geen idee waarom dit soort zaken niet volkomen logisch zijn als je toch zo'n ding maakt.

Na lang vruchteloos zoeken heb ik het simpel opgelost door voor een tientje zo'n mp3 spelertje met FM zender en 4GB geheugen te kopen. Die zijn bedoeld om in de auto mp3 via de radio te kunnen afspelen. Je stelt gewoon de zender op een redelijk stil stukje van de FM-band in en zet je radiowekker ook op die frequentie. Voordeel is dat hij ook alle gebruikelijke mp3-afspeelfuncties heeft.

Het aardige is dat ik de mp3 speler vol met mijn ideale 'wakker-worden' muziek heb gezet en hem permanent aan laat staan. Zo word ik wakker met steeds weer andere favoriete muziek. Hij kan ook 'shuffelen.' Naast het plezier van de eigen muziek is de kick dan om zo snel mogelijk te weten welk nummer dat ook alweer was. Vanwege de 24/7 werking kan het maanden duren voordat ik een nummer opnieuw hoor en dat is dan vaak een reden om dat ook weer eens gewoon te draaien. Levert dus iedere ochtend een goed humeur op. Enige nadeel is dat ik de muziek soms zo leuk vind dat ik nog even blijf liggen om het af te luisteren.

De zender heeft een bereik van een paar meter dus hij kan ergens onopvallend onder het bed of in een kast. Enige waar je op moet letten is dat hij ook met een gewone 5V USB steker moet kunnen werken.

Nog een heel groot voordeel is dat ik nogal kritisch ben op hoe een wekker eruit moet zien. Die van mij heeft regelbare helderheid en een rood display. Die blauwe of witte displays vind ik 's nachts te helder. Verder heeft hij een goed geluid en bovenop een duidelijke knop waar ik een forse mep op kan geven om hem uit te zetten. Je hebt ook wekkers waar je ongeveer voor uit bed moet om ergens een minuscuul knopje in te moeten drukken.

Ik heb nog even gekeken of het na vijftien jaar verbeterd is maar het schijnt nauwelijks tot de fabrikanten doorgedrongen te zijn. Die Lenco zou het wel moeten doen, maar die schijnt weer een beroerd geluid te hebben en teveel licht te geven. Ik hou het nog even bij mijn combi-oplossing. :)

[ Voor 3% gewijzigd door Pazzoppe op 12-12-2024 11:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sterredag
Weer opzoek naar een wekker en deze hoop al opgegeven kwam ik net op amazon deze tegen:

Wauw! AmazonLink naar wekker

Helaas is de wekker die hier eerder genoemd wordt niet meer beschikbaar, anders had die van mij het beste antwoord gekregen :)
Pagina: 1