Ik hoop dat je nog garantie hebt, want het ziet er naar uit dat je scherm FuX0r3d is.
Is ie gevallen of op een andere wijze ruw behandeld ofzo?
Is ie gevallen of op een andere wijze ruw behandeld ofzo?
Verwijderd
Is een laptop, dus gok ik dat er geen beeldbuis in zitOp zaterdag 25 augustus 2001 16:36 schreef JJJ het volgende:
Niet meer met de magneet er langs gaan?
Maar als je handig bent, die flatkabel van mobo naar scherm ff bekijken op draadbreuk.... Let wel op met zo een display, voor de backlight wordt er een behoorlijk hoge spanning gecreerd... (Goed als je een punk kapsel wilt
Mischien magneet ik had hem laatst opgeborgen in de meterkast
hmmz.. voor zover als ik weet is een LCD scherm niet vatbaar voor magnetisme omdat er geen beeldbuis in zit. Is dit een probleem wat je overal hebt of alleen in windows ?
ps ik denk dat ze hier meer mee kunnen doen in VB
ps ik denk dat ze hier meer mee kunnen doen in VB
Verwijderd
Zoals reeds vermeld. Magneet zal laptop-scherm niet aantasten. Je hebt er niet te maken met electroden ofzo. Bovendien zou het dan niet alleen een balk zijn, maar zou het overlopen van slecht naar minder slecht.
Andersom kan trouwens ook bij een normale monitor. Er zijn ook monitoren die het alleen maar goed doen als ze naast een bepaalde box staan omdat ze 'gewend' zijn aan die magnetische straling
Andersom kan trouwens ook bij een normale monitor. Er zijn ook monitoren die het alleen maar goed doen als ze naast een bepaalde box staan omdat ze 'gewend' zijn aan die magnetische straling
--> [forum=8] <--
"Supercars are made to mess around with G-forces, hypercars are made to mess around with G-strings"
Jeremy Clarkson
Verwijderd
Ik denk dat die pippo iets zwaars op zijn lcdtje heeft gelegt toen die dicht geklapt was. had mijn pa ook poef weg pixels in een mooi donker geel gat
Pagina: 1