Hardware Prijsen in England

Pagina: 1
Acties:
  • 110 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• FMS
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
heeft iemand eingig idea hoeveel goedkoper of duurder hardware in the UK is?
en is het moeite waard om daar hardware te bestellen?

en is het waar dat een P4 1.8 nie meer dan 250 pound is?

• Sequence
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 27-05-2024

Sequence

Online marketing

ik las pas op het forum van anandtech wel ergens dat het daar goedkoper zou moeten zijn (dan in de USA dus)... ik zou zeggen neem eens een kijkje op wat engelse sites... ;)

[edit]het is prijzen ;)[/edit]

• FMS
  • Niet online
Op zaterdag 25 augustus 2001 15:48 schreef Sequence het volgende:
ik las pas op het forum van anandtech wel ergens dat het daar goedkoper zou moeten zijn (dan in de USA dus)... ik zou zeggen neem eens een kijkje op wat engelse sites... ;)

[edit]het is prijzen ;)[/edit]
prijzen, ;)

waar moet ik kijken dan, tweakers.co.uk ?

• Sequence
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 27-05-2024

Sequence

Online marketing

zoek eens met google...

Verwijderd

UK goedkoop? Dacht het niet! De UK is een van de duurste landen en vergeet niet dat de pond wel fl 3,60 is.

UK is onwijs duur!

Waarom vraag je dit (zelf amerika is vrij duur omdat wij met die euro zitten wordt alles duurder in het buitenland)

Verwijderd

Ben een maand of wat geleden naar Engeland geweest en ze zijn beslist niet goedkoop wat hardware betreft. Je kunt beter hier in Nederland een pc kopen, dat kan je misschien wel 1000 piek schelen

• FMS
  • Niet online
ik had een G2 GTS gezien voor maar 56 pound, das toch zeker goedkoop?

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 17:56

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Klopt helaas.

In UK ben je op Tottenham Court Road in London het goedkoopst af... zuigt nogal ernstig :(

Prijzen meestal 25% hoger (door de onwaarschijnlijk hoge pond). Bovendien worden de winkeltjes erg sjofel gerund (geen duidelijke prijslijsten, offertes verschillen iedere keer een paar pond) niet doen dus- neem liever die overnacht trein naar Berlin en sla je slag.

Oslik blyat! Oslik!

Verwijderd

In UK is hardware ZEKER goedkoper. Een heel goed systeem kost daar 800 pond. (ik ben de specs vergeten maar ze waren echt heel goed)

• Tinman
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 20:17
Links ??

Verwijderd

www.silicon-group.co.uk
www.pcworld.co.uk
www.jungle.com

Prijzen zijn soms goedkoper hier en soms iets duurder het
scheelt elkaar niet zo heel erg veel .

Heb vandaag een HP pavilion mx70 monitor gekocht voor £149,-
dat is met de huidige koers(HFL3.44) HFL 512,56 het is een 17 Inch Monitor dus prijs is wel redelijk leek mij.
Heb deze in Nederland niet op prijs lijsten gezien is zeker nog niet in de verkoop daar .

Verwijderd

Engeland is algemeen duurder dan de rest van Europa,enkele
uitzonderingen daargelaten.
USA duurder?, vergeet het maar.
Ik bestel regelmatig in usa,het is meestal stukken goedkoper
dan hier(in belgie tenminste) en men kan er items krijgen
waar ze hier in europa nog maanden op wachten.
heb vroeger ook wel in nederland gekocht, doch daar denken ze dat iedereen hen wil oplichten,zelfs na het versturen door de bank van betalingsbevestiging wachten ze tot het geld effectief binnen is voor ze de produkten opsturen.
Meestal heb ik in 3 dagen het bestelde aan de deur, kan men hier nog maar van dromen.

Verwijderd

een linkje naar een amerikaanse hardware winkel ?

• IceStorm
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 20:35

IceStorm

This place is GoT-like!!!

Ik ben vorig jaar 1 maand in Engeland geweeste en je kunt het vergeten. Alles (bijna alles) is een stuk duurder als hier in Nederland en daarnaast blinkt de 'kwaliteit' niet echt af van de zaken waarin ze spul verkopen. Prijzen zijn vooral hoog door de godsgruwelijke dure pond (klote engelsen, doe gewoon mee met de euro!) maar ook gewoon omdat engeland een duur land IS.

Dus helaas pindakaas, pech gehad :)

Die p4 1,8 van 250 pond is dus ruim 900 piek en dat is duurder als waar ie in pricewatch voor staat :).

• LopeZ
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 19:21

LopeZ

Too much is never enough

Kijk eens hier, The Overclockingstore

Engeland is over het algemeen een duur land, denk niet dat je voordeliger uit bent daaro.

Verwijderd

Het goedkoopste om te kopen is ongetwijfeld België en ze hebben dan nog veel meer dan in Nederland. Kijk maar eens naar www.overclocking.be

• Yuri
  • Laatst online: 13-08 00:23
Hmm... ik ga volgende zomer naar Korea en Japan.........

Jaja, daar zal het allemaal 100x zo goedkoop zijn als hier!

GoT voor Behoud der Nederlandschen Taal [GvBdNT]

• FMS
  • Niet online
Op zondag 26 augustus 2001 15:50 schreef Yuri het volgende:
Hmm... ik ga volgende zomer naar Korea en Japan.........

Jaja, daar zal het allemaal 100x zo goedkoop zijn als hier!
zou je nog paar CPU mobo 4 mij willen halen :)

• Pietert
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Pietert

There is no spoon

Ik hoop ook naar Korea en Japan te gaan als die gasten in die oranje shirtjes daar een potje gaan voetballen. Hopelijk stuk goedkoper daar.

Heb in Schotland rondgekeken een paar maanden geleden en vond alles maar erg duur. Dat pond is zo frikkin duur dat het gewoon niet leuk meer is. Verder heb ik er in Edinburgh niet echt een hardware winkel gezien die ik er een beetje betrouwbaar uit vond zien. Lag vooral een hoop B-spul uitgestald voor belachelijk hoge prijzen. En reken er op dat als je vanuit de UK reist de customs echt wel ziet of jij iets in je koffer hebt zitten, die zijn als de dood voor bommen en als er iets uitziet als een computeronderdeel tussen je gewone kleren mag je rekenen op een hoop vertraging, lastige vragen en vieze koffie :(

#huiskamer | Amsterdammert | Some days you're the pigeon, some days you're the statue | Zenbook S13 UM5302TA-LV067W | LG 40WP95CP-W | HP USB-C dock G5

Verwijderd

Op zondag 26 augustus 2001 03:06 schreef Spuugbeest het volgende:
In UK is hardware ZEKER goedkoper. Een heel goed systeem kost daar 800 pond. (ik ben de specs vergeten maar ze waren echt heel goed)
Is toch 3000,- het lijkt goedkoop maar dat is het niet. (Duitsland is goedkoop)

• Mary Wana
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 28-07 22:43

Mary Wana

keyboard nut

alles is daar duur zelfs c*c**ne :)

XP2600+ @ 2500mhz 1024mb Twinmos PC2700 @ CS2 WD1800JB Plextor 40x CDRW Ti 4600 ULTRA

Verwijderd

Importeer de boel gewoon lekker uit Maleisie ofzo, is errug goedkoop. Weet niet hoe het met importrechten zit, maar moet je maar gewoon in je handbagage meenemen als je daar naar toe bent geweest...Moet je natuurlijk wel toevallig daar op vakantie zijn, anders komt dat vliegticket er weer bij...Wel leip trouwens, in Maleisie kun je geen legale software kopen... Alleen mooie gedrukte cd'tjes voor 4 piek ofzo :)

• Zaagmans
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 16-07 21:13
www.scan.co.uk heeft altijd wel leuke aanbiedingen bij TODAY staan...ik aarzel af en toe ook om zoeits te bestellen, maar 1. het zit in UK (dus ver weg) en 2. de kosten om het te versturen zullen ook wel flink zijn.

- Ruud

Pagina: 1