Goedemiddag Allen,
Ik heb een vervelend verschijnsel met mijn houten Franse balkondeuren.
Ik open de deuren niet zo vaak maar als ik dat doe lijkt de verf samen met een stukje hout af te breken waardoor er telkens een randje hout kapot gaat.
Ook slijten verflagen trouwens best wel hard op de twee kanten waarbij het hout in elkaar vouwt bij open en dichtgaan.
Ik vroeg mij daarom af: is daar oplossing voor? (Iets van een kunststof aanbrengbare laag die het hout en de verflaag spaart bij open en sluiten van de deuren?)
Het liefst iets simpels (de randen gaan inkorten met een schuurmachine lijkt me niks aangezien teveel ruimte weer voor toch enzo zorgt).
Wat voorbeelden in de bijlage.
:strip_exif()/f/image/B3Md2oVUspXKH9iBAfJwTSTA.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/GS8aHJ10ze9TBrvSEzoH4UKf.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/uZlmchgPSRYJ53lUoAKJQUie.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/2uiVzpOUOhgrSSqGR41qlD0y.jpg?f=fotoalbum_large)
En alvast mijn dank voor jullie suggesties natuurlijk.
Ik heb een vervelend verschijnsel met mijn houten Franse balkondeuren.
Ik open de deuren niet zo vaak maar als ik dat doe lijkt de verf samen met een stukje hout af te breken waardoor er telkens een randje hout kapot gaat.
Ook slijten verflagen trouwens best wel hard op de twee kanten waarbij het hout in elkaar vouwt bij open en dichtgaan.
Ik vroeg mij daarom af: is daar oplossing voor? (Iets van een kunststof aanbrengbare laag die het hout en de verflaag spaart bij open en sluiten van de deuren?)
Het liefst iets simpels (de randen gaan inkorten met een schuurmachine lijkt me niks aangezien teveel ruimte weer voor toch enzo zorgt).
Wat voorbeelden in de bijlage.
:strip_exif()/f/image/B3Md2oVUspXKH9iBAfJwTSTA.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/GS8aHJ10ze9TBrvSEzoH4UKf.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/uZlmchgPSRYJ53lUoAKJQUie.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/2uiVzpOUOhgrSSqGR41qlD0y.jpg?f=fotoalbum_large)
En alvast mijn dank voor jullie suggesties natuurlijk.