Ik heb sinds dit weekend mijn Sonos Playbar ingewisseld voor een Sonos Arc. Een van deze dingen die dit apparaat ondersteund is Dolby Atmos. Als ik het goed begrijp ondersteunt de 2016 serie van LG Oled Dolby Atmos echter niet dus via de interne apps (zoals Netflix) is het onmogelijk om Dolby Atmos naar de bar te sturen via de HDMI ARC poort. De Xbox zou deze echter wel moeten kunnen ondersteunen maar deze heeft echter maar 1 HDMI uitgang.
Nu is mijn vraag: is het mogelijk om dit op de een of andere manier te ondervangen door vanuit de Xbox het signaal ergens naar toe te sturen (bijvoorbeeld een HDMI splitter) vanwaar een (e)ARC naar de Sonos gaat en het beeld naar mijn TV? En zo ja heeft iemand een voorbeeld van zo'n apparaat?
Bij voorbaat dank!
Nu is mijn vraag: is het mogelijk om dit op de een of andere manier te ondervangen door vanuit de Xbox het signaal ergens naar toe te sturen (bijvoorbeeld een HDMI splitter) vanwaar een (e)ARC naar de Sonos gaat en het beeld naar mijn TV? En zo ja heeft iemand een voorbeeld van zo'n apparaat?
Bij voorbaat dank!