Ik wil mijn pc upgraden zodat ik cs:go deftig kan spelen.. Het is niet de bedoeling om competitief te spelen, gewoon occasioneel dus wil er geen 100den € tegenaan gooien ... ... Ik heb een asrock fm2a78m pro 4+ mobo en een amd a4-7300 cpu (3,8ghz) .... any tips?
Jep, even de template pakken van Componenten Aankoopadvies en die invullen (druk daar even op nieuw topic, dan die kopiëren en plakken in jouw topic-start hier):
Componenten koopadvies
Je topic zal mogelijk doorgezet worden naar dat forum. Zelf ook even een voorstel maken voor wat je al gevonden hebt. En natuurlijk je verwachtingen (resolutie, fps, etc).
Componenten koopadvies
Je topic zal mogelijk doorgezet worden naar dat forum. Zelf ook even een voorstel maken voor wat je al gevonden hebt. En natuurlijk je verwachtingen (resolutie, fps, etc).
[ Voor 16% gewijzigd door Prx op 29-05-2022 23:22 ]
Hoeveel ram geheugen en welke snelheid heeft deze.
Op welke resolutie speel je het spel?
Het is erg karig wat je nu namelijk post. Daar valt weinig uit op te maken.
Hoe snel loopt het spel nu?
Je hebt zo te zien een APU (ofwel de grafische chip in de processor zitten. Een simpele grafische kaart zou al wat op kunnen lossen.
Op welke resolutie speel je het spel?
Het is erg karig wat je nu namelijk post. Daar valt weinig uit op te maken.
Hoe snel loopt het spel nu?
Je hebt zo te zien een APU (ofwel de grafische chip in de processor zitten. Een simpele grafische kaart zou al wat op kunnen lossen.
Mijn tip: Geef meer info. Wat heb je nu precies aan hardware? CPU / intern geheugen / grafische kaart etc.
Huidige info geeft een CPU uit 2014 aan met DDR3. Geen GPU ingebakken dus wat is je huidige grafische kaart?
Hou er rekening mee dat je CPU oud is. Dit wil zeggen dat als je een snellere grafische kaart er in zou doen je kans loopt dat hij niet veel sneller zal zijn dan je huidige. Simpel weg omdat je CPU het niet meer kan bijbenen.
Huidige info geeft een CPU uit 2014 aan met DDR3. Geen GPU ingebakken dus wat is je huidige grafische kaart?
Hou er rekening mee dat je CPU oud is. Dit wil zeggen dat als je een snellere grafische kaart er in zou doen je kans loopt dat hij niet veel sneller zal zijn dan je huidige. Simpel weg omdat je CPU het niet meer kan bijbenen.
zoals aangegeven is dit niet de jusite plek op het forum, volg de tips van Prx, maak een nieuw topic aan in Componenten koopadvies , maar zorg er wel voor dat je template goed en volledig invult.
⚛︎ 1-2-2022 poor Leno
Dit topic is gesloten.