Toon posts:

Stageplaats zoeken voor webserver/linux

Pagina: 1
Acties:
  • 105 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Ik ben nu 2de jaars HIO student en moet voor 10 weken stage gaan lopen. Aangezien ikzelf al een bedrijf heb op gebied van webhosting en al enige kennis heb opgedaan, wil ook graag in deze richting stage gaan lopen. Heeft iemand een idee of weet hij een geschikte plaats in omgeving Eindhoven?

BVD

Thijs van Vlerken

p.s. moet wel een redelijk bedrijf zijn.(meer dan 4 mensen en HBO/MBO niveau)

• HGM
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

HGM

iae??

Verwijderd

Topicstarter
zal daar es informeren.. wel lekker groot :)

• HGM
  • Niet online

HGM

Op zaterdag 25 augustus 2001 16:08 schreef turbop het volgende:
zal daar es informeren.. wel lekker groot :)
En servers zijn niet allemaal in orde, dus kan je goed laten zien wat je kan :)

Verwijderd

persoonlijk zou ik juist niet willen stagelopen bij een bedrijf die hetzelfde doet als je eigen bedrijf....weet niet, het idee dat je voor de concurrentie werkt, en nog onderbetaald ook :)

Verwijderd

Topicstarter
Op zaterdag 25 augustus 2001 17:53 schreef Kertje het volgende:
persoonlijk zou ik juist niet willen stagelopen bij een bedrijf die hetzelfde doet als je eigen bedrijf....weet niet, het idee dat je voor de concurrentie werkt, en nog onderbetaald ook :)
Kijk het is zo dat ik zelf een eenmanszaak heb en eens ervaring op wil doen in een groter bedrijf. Dus meer know-how krijgen. Dit komt alleen maar ten goede voor mijn eigen bedrijf.

• MrTinux
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 08:31

MrTinux

Terug van nooit weggeweest.

Kijk eens op stage.pagina.nl. Daar vind je links naar algemene stage-pagina's. Misschien staat er iets tussen?!?

Ik moet vanaf a.s. maandag voor 100 dagen stage gaan lopen (ook 2e jaars HIO). Lijkt me erg tof... maar het vinden van de plek viel *NIET* mee!!! De meeste bedrijven zien liever mensen die een laatste stage lopen of gaan afstuderen (die hebben meer kennis en als ze goed zijn kunnen ze gelijk een contract krijgen en blijven)

"Hij doet 't niet" = onvolledige informatie

• LEiPiE
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 04-05 21:57

LEiPiE

... (ing. van weinig woorden)

Hiero nog een HIOer die net met stage bezig is (10 dagen achter de rug, nog zo'n 90 te gaan :)
(allemaal 2e jaars hio? hiero is het 3e jaar op stage (voor mij 4e maar dat heeft andere redenen >:) ))
Ik had zo een bedrijf gevonden, beter gezegd: het vond mij. kreeg een flyer in de bus van een intranetbedrijf (Java, EnterpriseBeans, HTML, SQL). En nog op 3 minuutjes van m'n kamer af ook :)

Papa x3, PHP-progger, Citrofiel, import-Tukker, muziekliefhebber

• Peerke
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online

Peerke

Connection reset by Peerke

Probeer de volgende (omgeving V'hoven / E'hoven):
- ASML
- Simac
- Philips
- Special Products (Ex-DAF SP)
- origin
- Via.NetWorks / IAE (Zitten wel in Son, niet meer op TUE-terrein).
- verzin nog wat meer ... :)

Peerke in action >:)
Modjes in action !!

"Met drank maak je weer lief wat kapot is"
-- © 2

• StephanL
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 09-01 21:40
mag ik effe weten wat HIO betekent? HBO kan ik wel maar HIO geen idee >:)

Verwijderd

Op zaterdag 25 augustus 2001 18:00 schreef turbop het volgende:

[..]

Kijk het is zo dat ik zelf een eenmanszaak heb en eens ervaring op wil doen in een groter bedrijf. Dus meer know-how krijgen. Dit komt alleen maar ten goede voor mijn eigen bedrijf.
ok als je het zo bekijkt :)

• HGM
  • Niet online

HGM

Op zaterdag 25 augustus 2001 18:44 schreef StephanL het volgende:
mag ik effe weten wat HIO betekent? HBO kan ik wel maar HIO geen idee >:)
Hogere Informatica

• Bigs
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Op zaterdag 25 augustus 2001 18:00 schreef turbop het volgende:

[..]

Vertel dat maar niet als je daar bent, zijn sommige bedrijven niet zo van gechardmeerd. IAE lijkt me wel leuk bedrijf om te werken trouwens.

• HGM
  • Niet online

HGM

Op zaterdag 25 augustus 2001 19:00 schreef Bigs het volgende:

[..]

Vertel dat maar niet als je daar bent, zijn sommige bedrijven niet zo van gechardmeerd. IAE lijkt me wel leuk bedrijf om te werken trouwens.
Waarom niet? Vanuit de opleiding zullen ook wel eisen gesteld worden aan het aantal werknemers enzo. En verder is 10 weken gewoon erg kort.

Verwijderd

We hebben nog 2 stage plaatsen over..
vanaf 1 sep...

laat maar weten.. nadeel voor jou is dat het in almere / amsterdam is

www.conceptz.nl
Pagina: 1