Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thijs23
  • Registratie: Juli 2019
  • Laatst online: 04-05 16:36
Op de camping wil ik mijn tv met een Chromecast koppelen aan mijn Samsung gsm, welke aan het camping netwerk is verbonden.
Op dit camping netwerk kan ik maar 1 apparaat tegelijk aansluiten, in mijn geval dus de gsm.
Ik weet dat ik met 2 gsm's een hotspot netwerk kan opzetten waarmee ik de Chromecast kan koppelen maar dat kan alleen als ik mijn mobiele data gebruik en niet via het wifi netwerk van de camping.
Is hiervoor een oplossing of weet iemand of ik met een smart tv wel kan aanmelden op het camping netwerk en bijv. Ziggo go op iets dergelijks kan kijken in het buitenland.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hcQd
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 08:51
Je kunt bij Samsung ook het wifi-netwerk delen: configuratie van je hotspot onderaan bij de geavanceerde instellingen. Of een campingnetwerk ideaal is om over te streamen durf ik niet te zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daam
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 06-07 11:16
De Chromecast heeft de mogelijkheid om een eigen lokaal Wi-Fi-netwerk op te zetten. Hier log je dan met je telefoon op in. Dit doe je door de gast-modus aan te zetten op de chromecast. Door het invoeren van een pincode kan je dan naar je chromecast casten, los van het netwerk.

|  MacBook Pro | PC Acer Aspire M5810 | Foto Canon 60D, 50mm f/1.8, 18-135mm f/3.5, 28-200mm f/3.5, Rig |