Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Gamen op 1920x1080, potentieel thuiswerken. Momenteel vooral Stardew/The Sims, maar ze heeft ook de trailer voor Nightingale gezien en dat zou ze ook graag willen spelen.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Absoluut maximum is geloof ik € 1400,- , maar minder is beter.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Mocht deze videokaart niet toereikend zijn, heb ik nog een oude GTX 1070 die erin kan terwijl ze doorspaart voor een betere.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik heb zelf het meest ervaring met Intelprocessors en Nvidiakaarten, dus daar ben ik voor gegaan in deze build.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Haar woorden, niet de mijne: Kleurtjes! (Ik ga ervan uit dat dat RGB betekent)
Ga je overklokken?
Nee.
Wat verwacht je van ons?
Past dit allemaal bij elkaar? Zijn er onderdelen te krachtig/niet krachtig genoeg? Obvious of niet-zo-obvious verbeterpunten die ik over het hoofd zie?
Thanks alvast!
Gamen op 1920x1080, potentieel thuiswerken. Momenteel vooral Stardew/The Sims, maar ze heeft ook de trailer voor Nightingale gezien en dat zou ze ook graag willen spelen.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Absoluut maximum is geloof ik € 1400,- , maar minder is beter.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Mocht deze videokaart niet toereikend zijn, heb ik nog een oude GTX 1070 die erin kan terwijl ze doorspaart voor een betere.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
| # | Category | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Processors | Intel Core i5-12400F Boxed | € 186,87 | € 186,87 |
| 1 | Moederborden | Gigabyte Z690 GAMING X DDR4 (rev. 1.0) | € 189,- | € 189,- |
| 1 | Videokaarten | MSI GeForce RTX 3060 GAMING X 12G | € 501,68 | € 501,68 |
| 1 | Behuizingen | Kolink Observatory Zwart | € 79,70 | € 79,70 |
| 1 | Geheugen intern | Corsair Vengeance RGB Pro CMW32GX4M2Z3600C18 | € 144,90 | € 144,90 |
| 1 | Voedingen | Corsair RM550x (2018) (EU-model) Zwart | € 89,90 | € 89,90 |
| 1 | Solid state drives | Samsung 980 1TB | € 94,11 | € 94,11 |
| Totaal | € 1.286,16 | |||
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik heb zelf het meest ervaring met Intelprocessors en Nvidiakaarten, dus daar ben ik voor gegaan in deze build.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Haar woorden, niet de mijne: Kleurtjes! (Ik ga ervan uit dat dat RGB betekent)
Ga je overklokken?
Nee.
Wat verwacht je van ons?
Past dit allemaal bij elkaar? Zijn er onderdelen te krachtig/niet krachtig genoeg? Obvious of niet-zo-obvious verbeterpunten die ik over het hoofd zie?
Thanks alvast!
:strip_exif()/f/image/IvTTT0EhE9iKO2rQahFtPnJ0.jpg?f=fotoalbum_large)