Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robmeer1966
  • Registratie: Mei 2022
  • Laatst online: 06-06-2022
Ik heb net een nieuwe Iphone 12, met IOS 15.4 erop. Mijn vergrootglas app werkt echter niet. Hij start wel op, maar geeft dan een zwart scherm (dus ook zonder de regelaars). De camera werkt wel gewoon normaal. Heeft iemand enig idee hoe ik dit kan oplossen?

Dank,

rob

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Will_M
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online

Will_M

Intentionally Left Blank

Ik wist nog niet eens dat ik die (iOS standard) App had, ik gebruik daar altijd de Camera App voor.... Meteen even toegevoegd aan het beginscherm vanuit de 'zoek' functie (y)

Maar: Je kunt die App dus ook verwijderen en opnieuw installeren vanuit de App Store.

Boldly going forward, 'cause we can't find reverse

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robcoenen
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 24-03 15:14
Ik zie in de recensies van de app een vergelijkbaar probleem waarbij de gebruiker ook vermeld op iOS 15.4 te zitten. Zelf ervaar ik geen problemen op iOS 15.5

Wellicht verhelpt het updaten van de telefoon dit probleem?

[ Voor 17% gewijzigd door robcoenen op 30-05-2022 15:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robmeer1966
@robcoenen,

Excuses, ik zit ook op 15.5 Daar heb ik dus dat probleem (of met de Iphone 12,. dat weet ik niet...)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robmeer1966
@Will_M Hoe bedoel je dat ik die app kan verwijderen? Ik heb hiervoor geen losse app, ik heb het alleen op mijn beginscherm geïnstalleerd staan. Ik kan wel een verwijzing op een van de andere schermen zetten. Maar dat werkt dus ook niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• amcberendsen
  • Registratie: Juni 2022
  • Laatst online: 30-06-2022
Hier exact hetzelfde probleem. iPone 12; iOS 15.5; vergrootglas niet zichtbaar onder ‘toegankelijkheid’, wel op te roepen via ‘bedieningspaneel, maar geeft niet meer dan een zwart scherm. Vergrootglas van een derde partij werkt wel. Apps die onderdeel zijn van iOS verwijderen en opnieuw installeren m.b.v. de AppStore? Knap, ik zou graag willen weten hoe.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• amcberendsen
  • Registratie: Juni 2022
  • Laatst online: 30-06-2022
Probleem opgelost (met dank aan Apple support): Instellingen; Algemeen; iPhone-opslag; verwijder hier vergrootglas; download en installeer opnieuw vanuit de App Store. Vergrootglas nog steeds alleen zichtbaar in bedieningspaneel, maar werkt wel.
Pagina: 1