Wat mij net opviel is dat niet overal en altijd wordt aangegeven dat een gebruiker een bericht heeft gewijzigd. Bijvoorbeeld in het basjuhh in "[V] Centraal Jumbo-messenzegels uitwissel topic" topic waarbij mensen hun vraag mogen bijwerken wanneer mensen hun bericht mogen aanpassen na ontvangst van zegeltjes.
Nu zie ik bijvoorbeeld dat dit bericht van Basjuhh geen "gewijzigde op" heeft terwijl die wél gewijzigd is zoals ook in zijn bericht te zien is.
Klein Draakje werkte z'n bericht ook bij en dat is wél te zien.
Is dit de bedoeling? Is dit een mogelijkheid die gebruikers wel of niet hebben? In het aangehaalde topic (maar uiteindelijk ook in het algemeen) vind ik het best lastig om niet te kunnen zien dat mensen hun bericht hebben gewijzigd.
Nu zie ik bijvoorbeeld dat dit bericht van Basjuhh geen "gewijzigde op" heeft terwijl die wél gewijzigd is zoals ook in zijn bericht te zien is.
Klein Draakje werkte z'n bericht ook bij en dat is wél te zien.
Is dit de bedoeling? Is dit een mogelijkheid die gebruikers wel of niet hebben? In het aangehaalde topic (maar uiteindelijk ook in het algemeen) vind ik het best lastig om niet te kunnen zien dat mensen hun bericht hebben gewijzigd.