Beste medeforumers,
Ik heb sinds kort een warmptepomp geinstalleerd. Tussen de zekeringsautomaat en de buitenunit heb ik een kWh meter gemonteerd. Deze bevat ook een So+ en So- uitgang.
Op zich werkt dit OK, gezien ik de gebruikte kWh op het display kan aflezen.
Nu zag ik echter in de handleiding van de warmtepomp dat hier ook een kWh meter op aan te sluiten is, ook met een So+ en So- verbinding. Dit zou als voordeel hebben dat ik in de app van de warmtepomp het energieverbruik fijn kan aflezen ipv telkens op het display te gaan kijken.
Ik kom alleen niet helemaal gedraaid met het kijken of de specificaties afdoende zijn...
Benodigde specificaties volgens de warmtepomp:
:strip_exif()/f/image/sSJ7N5GcMXj2BQUjL5FqcMuO.jpg?f=fotoalbum_large)
Specificaties van de kWh meter:
:strip_exif()/f/image/oN0h6Xa7qbSu3vj9paZZECQp.jpg?f=fotoalbum_large)
Ik hoop dat 1 van jullie hier meer kaas van gegeten heeft dan mij
Ik heb sinds kort een warmptepomp geinstalleerd. Tussen de zekeringsautomaat en de buitenunit heb ik een kWh meter gemonteerd. Deze bevat ook een So+ en So- uitgang.
Op zich werkt dit OK, gezien ik de gebruikte kWh op het display kan aflezen.
Nu zag ik echter in de handleiding van de warmtepomp dat hier ook een kWh meter op aan te sluiten is, ook met een So+ en So- verbinding. Dit zou als voordeel hebben dat ik in de app van de warmtepomp het energieverbruik fijn kan aflezen ipv telkens op het display te gaan kijken.
Ik kom alleen niet helemaal gedraaid met het kijken of de specificaties afdoende zijn...
Benodigde specificaties volgens de warmtepomp:
:strip_exif()/f/image/sSJ7N5GcMXj2BQUjL5FqcMuO.jpg?f=fotoalbum_large)
Specificaties van de kWh meter:
:strip_exif()/f/image/oN0h6Xa7qbSu3vj9paZZECQp.jpg?f=fotoalbum_large)
Ik hoop dat 1 van jullie hier meer kaas van gegeten heeft dan mij