Nintento Wii kan niet update

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dhrsander
  • Registratie: Augustus 2016
  • Laatst online: 21-12-2024
Hallo,

Ik heb onlangs een tweedehands Nintendo Wii gekocht. Nu wil ik de Wii updaten maar dan krijg ik een foutmelding.
De versie is nu 3.4E. Ik heb een wifi verbinding die lijkt te werken, aangezien de test steeds geen foutmelding geeft.
Maar zodra ik wil updaten krijg ik de foutmelding 32007. Ik heb al het een en ander geprobeerd met wat ik op google vond, zoals de proxy aanpassen. Ik kom er niet uit en in de huidige versie accepteert de WIi alleen SD kaarten van max 2 gb.
Weet iemand hoe ik de Wii wel kan updaten?

Groet,
Sander

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkSide
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 09-06 22:25

DarkSide

theres no place like ::1

Is hij niet gemodificeerd? Met een sofware mod oid.

Lees dat je dan ook vaak deze melding krijgt.
Mods hebben vaan een block update aan staan om er voor te zorgen dat ze blijven werken.

There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dhrsander
  • Registratie: Augustus 2016
  • Laatst online: 21-12-2024
DarkSide schreef op zaterdag 28 mei 2022 @ 09:27:
Is hij niet gemodificeerd? Met een sofware mod oid.

Lees dat je dan ook vaak deze melding krijgt.
Mods hebben vaan een block update aan staan om er voor te zorgen dat ze blijven werken.
Ik weet niet of die gemodificeerd is. Maar die block update heb ik ook gelezen. Ik begreep dat je in het mod menu kon komen door de reset in te houden. Maar de Wii startte alleen opnieuw op, dus daardoor trok ik de conclusie dat er geen mod op stond. Klopt dit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xoleum
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 09-06 12:58
Dhrsander schreef op zaterdag 28 mei 2022 @ 14:40:
[...]

Ik weet niet of die gemodificeerd is. Maar die block update heb ik ook gelezen. Ik begreep dat je in het mod menu kon komen door de reset in te houden. Maar de Wii startte alleen opnieuw op, dus daardoor trok ik de conclusie dat er geen mod op stond. Klopt dit?
Niet per se, er zijn meerdere manieren waarop een software mod/custom firmware kan werken. De meest gangbare wijze is om de reset knop ingedrukt te houden direct nadat je de wii aan zet, maar wie weet werkt het in jouw geval anders.

Een gemodde Wii is meestal het best te herkennen aan de aanwezigheid van speciale kanalen in het Home-menu, dank hierbij bijvoorbeeld aan de Homebrew channel of USB Loader

Mits je de SD kaart bij deze Wii hebt gekregen is daar mogelijk nog een aanwijzing op te vinden welke mod/firmware er op deze wii zit.

[ Voor 10% gewijzigd door xoleum op 05-06-2022 19:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frickY
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 09-06 21:17
Die update servers zijn toch al lang en breed offline?
Wikipedia: Wii system software

De Wii doet niets meer online. Firmware updates zul je van schijf (een spel) of USB moeten doen.

[ Voor 80% gewijzigd door frickY op 05-06-2022 19:10 ]