Om je beter te kunnen helpen, vragen we je om tenminste op de onderstaande vragen antwoord te geven. Je mag de toelichting in italic wissen en daar je antwoord geven. Natuurlijk mag je ook zelf vragen of wensen toevoegen. Hoe meer informatie we hebben, hoe beter we je kunnen helpen.
Ik zoek een?
Ik ben op zoek naar een upgrade voor mijn videokaart, zoals hieronder te zien is mijn huidige flink, maar dan ook flink verouderd en eigenlijk moet deze met pensioen.
Wat is je budget?
ik zou het liefst zo rond de €400 blijven
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Zoals hieronder mijn huidige systeem, ik heb het systeem nog in een oude cooler master n300 meen ik. Ook deze zal in de loop der tijd worden vernieuwd echter zou ik het liefst de videokaart het eerst vernieuwen.
Ik speel voornamelijk race spellen. Denk aan iRacing, F1 2021.
Ook spellen als Euro Truck Simulator en FPS zoals CS:GO.
Mijn scherm is een oude samsung TV dus ik hoef zeker niet het nieuwste van het nieuwste qua 4k etc.
Nu komt mijn vraag, is een 6600 voor mij de beste keus? Of haal ik meer bang for buck met een duurdere/goedkopere?
Ik zoek een?
Ik ben op zoek naar een upgrade voor mijn videokaart, zoals hieronder te zien is mijn huidige flink, maar dan ook flink verouderd en eigenlijk moet deze met pensioen.
Wat is je budget?
ik zou het liefst zo rond de €400 blijven
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Zoals hieronder mijn huidige systeem, ik heb het systeem nog in een oude cooler master n300 meen ik. Ook deze zal in de loop der tijd worden vernieuwd echter zou ik het liefst de videokaart het eerst vernieuwen.
Ik speel voornamelijk race spellen. Denk aan iRacing, F1 2021.
Ook spellen als Euro Truck Simulator en FPS zoals CS:GO.
Mijn scherm is een oude samsung TV dus ik hoef zeker niet het nieuwste van het nieuwste qua 4k etc.
# | Category | Product | Prijs | Subtotaal |
1 | Processors | Intel Core i5-12400 Boxed | € 209,- | € 209,- |
1 | Moederborden | ASUS TUF Gaming B660-Plus WiFi D4 | € 195,96 | € 195,96 |
1 | Videokaarten | MSI R7950 Twin Frozr 3GD5/OC | € 0,- | € 0,- |
1 | Geheugen intern | Corsair Vengeance RGB Pro CMW16GX4M2C3200C16 | € 82,90 | € 82,90 |
1 | Voedingen | Corsair CX450M | € 59,77 | € 59,77 |
1 | Solid state drives | WD Blue SN550 1TB (WDS100T2B0C) | € 86,90 | € 86,90 |
Totaal | € 634,53 |
Nu komt mijn vraag, is een 6600 voor mij de beste keus? Of haal ik meer bang for buck met een duurdere/goedkopere?