Mijn vraag:
Wat is een goede vervanger van de Sony Cyber-shot HX400V?
De camera wordt bijna dagelijks gebruikt voor het maken van foto’s van auto’s op een neutrale achtergrond. (Buiten)
Relevante software en hardware die ik gebruik
Aangezien deze camera niet meer nieuw te verkrijgen is ben ik opzoek naar een vervanger.
Reden dat ik destijds gekozen heb voor deze camera is dat ik alleen foto’s wil maken op de automatische stand en de foto’s er ook nog mooi (genoeg) uitzien.
Er is een waterpas in te stellen in het scherm en het formaat van de camera vind ik prettig.
Een uitklapbaar scherm en een losse accu zouden ook mooi zijn.
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
Het budget is maximaal € 500
Ik overweeg een tweedehands HX400V te kopen omdat ik dan weet wat ik heb, maar een nieuwe heeft de voorkeur.
Wie heeft een goed alternatief?
...
Wat is een goede vervanger van de Sony Cyber-shot HX400V?
De camera wordt bijna dagelijks gebruikt voor het maken van foto’s van auto’s op een neutrale achtergrond. (Buiten)
Relevante software en hardware die ik gebruik
Aangezien deze camera niet meer nieuw te verkrijgen is ben ik opzoek naar een vervanger.
Reden dat ik destijds gekozen heb voor deze camera is dat ik alleen foto’s wil maken op de automatische stand en de foto’s er ook nog mooi (genoeg) uitzien.
Er is een waterpas in te stellen in het scherm en het formaat van de camera vind ik prettig.
Een uitklapbaar scherm en een losse accu zouden ook mooi zijn.
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
Het budget is maximaal € 500
Ik overweeg een tweedehands HX400V te kopen omdat ik dan weet wat ik heb, maar een nieuwe heeft de voorkeur.
Wie heeft een goed alternatief?
...
wat niet past, wordt gelast!