Prijzen toevoegen aan product?

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVivaldi
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 18-05 17:44
Ik heb van de week een product toegevoegd aan de Pricewatch die ook is goedgekeurd, te weten de pricewatch: Minisforum EliteMini HX90

Echter, er staat er geen prijzen bekend zijn, terwijl bijv. Amazon hem verkoopt. Amazon staat bij andere producten wel vermeld. Hoe kan ik zelf dit soort dingen toevoegen?
https://www.amazon.nl/MIN...ayPort/dp/B09SKYRBKD?th=1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glaanie
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 22:17

Glaanie

Medewerker Product Content

All your spec are belong to us

@TheVivaldi Wij lezen een feed uit van een shop met daarin hun producten en prijzen. Shops zijn hierbij volledig vrij in wat ze aanbieden ten opzichte van hun eigen site. En dat is hier ook het geval, het product wordt simpelweg niet aangeboden in de feeds die wij uitlezen van Amazon, ook niet via de Marketplace. Geen enkel Minisforum product overigens, ik kon alleen compatible geheugenuitbreidingen vinden van andere merken, maar niet de pc's.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVivaldi
@Glaanie Dank voor je antwoord. Maar hij is wel degelijk te koop op Amazon, zoals mijn link ook bewijst.

Het is overigens geen ramp, hoor, het viel me alleen op. :)

[ Voor 22% gewijzigd door TheVivaldi op 27-05-2022 20:37 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rmg
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 19:05

Rmg

TheVivaldi schreef op vrijdag 27 mei 2022 @ 20:36:
@Glaanie Dank voor je antwoord. Maar hij is wel degelijk te koop op Amazon, zoals mijn link ook bewijst.
Bedrijven betalen om in de pricewatch te staan en die leveren een feed/lijst van producten aan.

In de lijst die amazon aanlevert aan de pricewatch komt de hx90 niet voor.

Dat het product wel op Amazon verkocht word staat daar zegmaar los van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVivaldi
@Rmg A, ik snap het. Niks aan te doen dan. Bedankt!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sypie
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
@TheVivaldi Je zou contact op kunnen nemen met Amazon dat je heel graag dat product op Tweakers wilt zien. Ik acht de kans klein dat je door zo'n grote organisatie doordringt maar je weet nooit...
Pagina: 1