Beste,
Ik ben eindeloos op zoek naar een oplossing voor mijn probleem maar ik kan geen oplossing vinden.
Al veel verschillende dingen geprobeerd maar geen resultaat.
Een desktop pc aangekocht de acer orion 5000.
i7-11700K - 32GB DDR4 - 1TB PCIe NVMe SSD - NVIDIA RTX 3080 10GB GDDR6X HDMI/3xDP - Intel® Z590 - DVD-RW (DL) - Intel® Wi-Fi 6 AX 201 (2x2) + BT 5 - Liquid Cooling - 750 Watt
Alles gaat super vlot, opstart perfect, office werken gaan perfect maar zodra ik COD Warzone speel heb ik problemen na een uur of 2 spelen.
Mijn frames droppen van 180fps naar zo'n 110 á 90 fps dan.
Mijn grafische kaart zakt dan in temperatuur ook en mijn geheugen van mijn ram zit dan op 100% plots.
Tijdens het spelen normaal maar aan 50%.
Het enigste dat ik kan doen is Warzone afsluiten, taakbeheer openen en daar gebruikt warzone nog steeds 40% van mijn geheugen ook na het afsluiten.
Dit moet ik dan manueel beëindigen en warzone terug opstarten.
Dan is alles terug in orde.
Al pc enkele keren opnieuw geïnstalleerd vanaf het bios.
Programmas gedownload voor geheugen automatisch op te schonen.
Benchmark programmas getest om prestaties te bekijken en hij loopt niet vast en kan alles op high gebruiken.
Ingame alles al geprobeerd.
Iemand raad of dat kan helpen?
Alvast bedankt!!!
Ik ben eindeloos op zoek naar een oplossing voor mijn probleem maar ik kan geen oplossing vinden.
Al veel verschillende dingen geprobeerd maar geen resultaat.
Een desktop pc aangekocht de acer orion 5000.
i7-11700K - 32GB DDR4 - 1TB PCIe NVMe SSD - NVIDIA RTX 3080 10GB GDDR6X HDMI/3xDP - Intel® Z590 - DVD-RW (DL) - Intel® Wi-Fi 6 AX 201 (2x2) + BT 5 - Liquid Cooling - 750 Watt
Alles gaat super vlot, opstart perfect, office werken gaan perfect maar zodra ik COD Warzone speel heb ik problemen na een uur of 2 spelen.
Mijn frames droppen van 180fps naar zo'n 110 á 90 fps dan.
Mijn grafische kaart zakt dan in temperatuur ook en mijn geheugen van mijn ram zit dan op 100% plots.
Tijdens het spelen normaal maar aan 50%.
Het enigste dat ik kan doen is Warzone afsluiten, taakbeheer openen en daar gebruikt warzone nog steeds 40% van mijn geheugen ook na het afsluiten.
Dit moet ik dan manueel beëindigen en warzone terug opstarten.
Dan is alles terug in orde.
Al pc enkele keren opnieuw geïnstalleerd vanaf het bios.
Programmas gedownload voor geheugen automatisch op te schonen.
Benchmark programmas getest om prestaties te bekijken en hij loopt niet vast en kan alles op high gebruiken.
Ingame alles al geprobeerd.
Iemand raad of dat kan helpen?
Alvast bedankt!!!