Toon posts:

cooller er wel of niet goed op???

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
he hallo kan iemand mij helpen ik had een vulcano III op mijn amd 1333 zitten en heb hem vandaag vervangen voor een alpha cooler
alleen heb ik nu een vraag toen ik mijn vulcano eraf haalde zaten er 4 dopjes op de proc volgens de beschrijving van mijn alpfa moeten die eraf en mijn alpha er zo opzetten met coolpasta is dit zo en kan ik dit doen zonder dat ik mijn amd sloop???

mijn temp is nu kast 41 graden en proc 51 graden (idle)

Verwijderd

die 4 dopjes horen op je proc. te zitten als bescherming van de core. Ik geloof niet dat het de bedoeling is dat je die er af haalt.

Verwijderd

Topicstarter
Op zaterdag 25 augustus 2001 15:10 schreef Juggernaut het volgende:
die 4 dopjes horen op je proc. te zitten als bescherming van de core. Ik geloof niet dat het de bedoeling is dat je die er af haalt.
dat dacht ik dus ook heb ze dus nog ff laten zitten
in de beschrijving van de alpha cooler staat echter dat ze eraf moeten van daar mijn vraag
:)

• smvs
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
als op de alpha ook dopjes zitten (wat bij sommige alpha's zo is volgens mij) dan moet je er ze zeker er af halen anders heb je dubbel ruimte en dan is je proc in 2 sec naar de kloten.

Verwijderd

Op zaterdag 25 augustus 2001 15:26 schreef smvs het volgende:
als op de alpha ook dopjes zitten (wat bij sommige alpha's zo is volgens mij) dan moet je er ze zeker er af halen anders heb je dubbel ruimte en dan is je proc in 2 sec naar de kloten.
In dat geval zou ik ze van m'n koeler slopen ipv m'n proc

Verwijderd

Topicstarter
Op zaterdag 25 augustus 2001 15:28 schreef Cheatah het volgende:

[..]

In dat geval zou ik ze van m'n koeler slopen ipv m'n proc
heb er een setje onder zitten die van de alpha cooler heb ik er niet op gezet
maar koelt duidelijk beter dan mijn oude ko nu niet boven de 51 graden uit dat is wel ok dacht ik voor een amd ??/al heb ik ze cooler gehoort
:)
Pagina: 1