Logitech circle view homekit deurbel

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beeldbuisje
  • Registratie: Mei 2017
  • Laatst online: 19-05 20:45
Sinds de release bezit ik een Netatmo deurbel waar ik absoluut ontevreden van ben. Overbodig om die argumenten af te rammelen.
In de VS zijn er al langer HomeKit en zelfs HKSV deurbellen te koop van Logitech en sinds kort Wemo (submerk van Belkin dacht ik?).

Heel m'n woning wordt min of meer gestuurd door homekit, Eufy bewakingscams hebben zelfs HKSV, dus het weze een must dat de deurbel dat ook heeft/kan.
Momenteel geen gong in huis, maar de Hue lampen knipperen rood als er iemand aanbelt.

Die Netatmo is een waardeloos stuk plastic, oa omdat het tot bijna een minuut duurt voor je in contact staat met je bezoeker na aanbellen.

Wat m'n vraag nu is: heeft er iemand een idee of die Logitech, of Wemo deurbel gepland staat om richting de Lage Landen te komen? En heeft er iemand zelfs al enige ervaring mee (import uit de VS ofzo)?

De Logitech volg ik al even en sinds kort is hij zichtbaar op de webshop van Apple. Helaas als je doorklikt komt hij niet voor ;(
Zie screenshot.

Benieuwd...

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/3fbiZwcl7sLQDV-OS2vuSo3vqgA=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/R0PRPYPz8zz46RTeZ6K9dfLj.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasper1975
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 11:11
Ik heb nu een aantal maanden de Logitech in huis. Ik ben niet heel tevreden over deze deurbel.Hij gaat bij mij namelijk zeer regelmatig offline. Je krijgt hem daarna alleen nog online door hem van de stroom te halen. Wat in mijn geval betekend dat ie Los gehaald moet worden en weer terug geplaatst. (wat makkelijk is en dus ook voor een dief) De reden van het steeds vast lopen is waarschijnlijk oververhitting. mijn camera/deurbel hangt s'morgens een uurtje of 2 in de zon. hij koelt daarna niet meer af, pas s'nachts. Volle zon erop is een probleem, koeling sowieso.
Ik hoor veel mensen klagen over de portrait mode van de camera, ik ben hier juist erg van gecharmeerd. Hiervoor had ik een ring deurbel en vind deze wel fijner als hij het doet, de ring deed het wel altijd. Scheelt wel weer 30 euro per jaar (abo).
Als hij nooit uitviel Was ik erg tevreden, maar ik vertrouw hem niet meer en overweeg om van de zomer als ik op vakantie ben weer de Ring op te hangen. Je kan namelijk niet de deurbel op afstand resetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fonzert
  • Registratie: September 2020
  • Laatst online: 11:31
Hier hangt er sinds februari een. Ik was ook huiverig voor klachten met hitte en direct zonlicht, maar vooralsnog heb ik nog geen offline-meldingen gehad/gemerkt. Prima deurbel binnen het Homekit geheel.

Via Amazon US gekocht, viel met verzendkosten en importheffingen alles mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beeldbuisje
Dat verhaal van die oververhitting heb ik op een Amerikaans forum ook enkele keren gelezen. Dit was bij de introductie in de VS. Het feit dat je hier nog last van hebt, zal het toch wel degelijk een fout betreffen in de constructie.
De bel hangt in de zomer hier ook een hele ochtend in de volle zon. Precies het vaak offline vallen en na stroomuitval erreuuug lang offline zijn deed me besluiten de Netatmo weer te vervangen. Geen Logitech dus.

Mijn pijlen dan maar eens richten op de Wemo. Me eens over inlezen. In het verleden al vaak erg goede ervaringen met Belkin producten.

Als jullie zo iets invoeren uit de US, wat met garantieclaims?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swarthoofd
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 04-06 19:24
Ik heb sinds deze week de Logitech Circle deurbel in gebruik genomen en ik moet zeggen best grappig maar niet super.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Beeldbuisje
Inmiddels hangt er hier sinds een weekje de Eufy dual doorbell.
Werkt als een tierelier, doch helaas duurt het ook te lang voor ik mijn bezoeker vanop afstand te woord kan staan. Dikke halve minuut op 4G

Ik ga hem toch houden, want de Eufy heeft een erg leuke unieke feature: je kan een boodschap afspelen als iemand belt.
Het is tevens in te stellen tussen bepaalde uren. Prima om de pakketjesbezorger automatisch de weg te wijzen naar de "veilige locatie". Scheelt sowieso gedoe als ik op m'n werk toch eens niet kan beantwoorden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• nicolinden
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 10-04-2024
Ik heb er 1 via Amazon (us) gekocht in april 2022. Als hij werkt is het een super apparaat maar in de zomer valt hij bij mij tussen 15.00 en 17.00 ook vaak uit door over verhitting. Je krijgt er wel een melding van (dus je weet het in elk geval) maar echt waardeloos. Het hoeft niet eens heel warm te zijn gewoon een strak blauwe lucht kan al voldoende zijn.

Daarnaast wordt hij bij mij echt lelijk (zie foto’s) er lijkt gewoon vocht in het apparaat te komen wat ook wel klopt want de microfoon doet het al niet meer (niet meer te verstaan wat iemand zegt).

Officieel heb ik garantie maar geen idee hoe ik dat moet regelen aangezien hij uit America besteld is. Ondanks dat het functioneel dus een fijn apparaat is zou ik hem niemand aanbevelen, zeker niet als je hem nog niet in Nederland kunt bestellen (en dus gewoon garantie hebt)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/EUED4JfUWHl6rB2MIWUE7qYfLG8=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/xLqB5AKjRoxSZYEayBKSOAJU.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/l3qEPdJE5GTK9gnIA87m7SJgrA4=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/rst7S31qevP6bZFhBPVEUOAS.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beeldbuisje
Zo, das nog erger dan de Netatmo. Die bleef hardwarematig wel functioneel.
Blij dat ik nooit voor de Logitech gegaan ben dus.

Top dat je dat even met ons deelt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scidd0w
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 18-06 11:03
@nicolinden
Stond op het punt hem aan te gaan schaffen maar dit ziet er wel extreem uit. Lijkt bijna wel of de beschermfolie er nog op zit maar neem aan dat dit onder het glas is of iets dergelijks.

Staat deze bij jou volledig onbeschut bijvoorbeeld als het regent? Bij mij komt hij namelijk onder een afdakje.
Pagina: 1