The process of preparing programs for a digital computer is especially attractive, not only because it can be economically and scientifically rewarding, but also because it is an aesthetic experience much like composing poetry or music.
Daar zullen ze doorgaans niet moeilijk om doen, dat zou ze veel te veel tijd kosten.
SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N
Ik zou die op 15 september zetten, maar dit even controleren net voor je opzegt.
[ Voor 18% gewijzigd door jeanj op 27-05-2022 13:27 ]
Everything is better with Bluetooth
Je kunt je huidige Ziggo abbonnement dus (voor 31 juli) opzeggen en dan een maandelijks opzegbaar abbonnement nemen.
Maandelijks opzegbaar kun je alleen aanvragen via de telefoon en je krijgt dan niet "de eerste drie maanden korting" en ook geen "super WiFi accesspoint".
Wat er dan gebeurd is, dan krijg je VDSL of een 4G modem als overbrugging.
Het is wel niet de snelste oplossing qua bandbreedte maar dan heb je wel een opvulling tussen Ziggo en de nieuwe provider.
Richard
Verwijderd
Dat gaat inderdaad via Van Gelder geloof ik (regio Apeldoorn). Bedankt voor de waarschuwing!Verwijderd schreef op vrijdag 27 mei 2022 @ 14:03:
Wie heeft je "uiterlijk 15 september glasvezel" toegezegd? KPN Netwerk toevallig (van Gelder telecom doet dat hier)? Dan zou ik die datum met een flinke korrel zout nemen. Heb hier al meer dan 2 maanden een KPN startpakket liggen voor glasvezel. Die zou in eerste instantie hier december 2021 / januari 2022 aangesloten worden. Volgens KPN werd het toen begin maart.... Nog steeds niks.
The process of preparing programs for a digital computer is especially attractive, not only because it can be economically and scientifically rewarding, but also because it is an aesthetic experience much like composing poetry or music.
Ik ga eens bij de glasvezel-aanbieders kijken of zij een tijdelijke oplossing kunnen bieden.
Ongevraagde verzoeken per DM beantwoord ik niet, sorry
Dat is vreemd maar mogelijk een gevolg van de voorwaarden van je 3 jaar contract en naar mijn mening onredelijk van ziggo. Je hebt tijd nodig om een andere aanbieder aan te laten sluiten.Boss schreef op vrijdag 27 mei 2022 @ 20:13:
Ziggo gesproken en daar was het antwoord: wanneer ik nu het contract opzeg dan wordt het abonnement ook direct stopgezet.
Ik ga eens bij de glasvezel-aanbieders kijken of zij een tijdelijke oplossing kunnen bieden.
Maar is het niet zo dat je tot 1 juli hebt om op te zeggen, dan gaan de nieuwe tarieven in.
Heb je zelf al even de voorwaarden voor je contract opgezocht en gekeken wat daar in staat?
Verder zou ik even met je glas leverancier contact opnemen wat zij al overbrugging kunnen bieden, dan ben je ook verzekert van een oplossing als glas later komt.
Hoeveel data in de maand heb je nodig?
Everything is better with Bluetooth
Is dit een zakelijk abbo?
Je kan ook glasvezel nemen en ziggo door laten lopen. Prijzen worden elk jaar verhoogd. Dan betaal je een jaar dubbel maar wellicht minder dan 650 aansluit kosten. En met met de juiste router kan je de 2e aansluiting gebruiken als failover/load balancing.
Kun je geen gebruik maken van de overstapservice? Dan loopt je contract door tot de levering van de nieuwe, werkende aansluiting.Boss schreef op vrijdag 27 mei 2022 @ 20:13:
Ziggo gesproken en daar was het antwoord: wanneer ik nu het contract opzeg dan wordt het abonnement ook direct stopgezet.
Good taste is for people who can’t afford sapphires