Software pushen op afstand

Pagina: 1
Acties:
  • 362 views

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beautjweetj
  • Registratie: Februari 2017
  • Laatst online: 18:40
Mijn vraag: Ik ben opzoek naar een mogelijkheid om software naar een computer te sturen zonder dat ik daarvoor remote hoef in te loggen, i.v.m. een trage verbinding loopt remote vaak vast waardoor ik het makkelijker zou vinden om het er "heen te sturen"
...

Relevante software en hardware die ik gebruik: ik heb via total commander geprobeerd met de Secure FTP maar daar kom ik helaas niet verder mee.
...

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb: Total commander Secure FTP.
...

Hoor graag of iemand een oplossing heeft voor mij! :)

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• powerboat
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 07:12
Genoeg mogelijkheden, ligt er maar wat je requirements zijn:
  • gpo
  • sccm
  • intune
  • opsi
  • m23
  • ansible
  • puppet
  • Avanti
etc.. etc..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beautjweetj
  • Registratie: Februari 2017
  • Laatst online: 18:40
powerboat schreef op vrijdag 27 mei 2022 @ 08:07:
Genoeg mogelijkheden, ligt er maar wat je requirements zijn:
  • gpo
  • sccm
  • intune
  • opsi
  • m23
  • ansible
  • puppet
  • Avanti
etc.. etc..
Bedankt voor je snelle reactie! het gaat om computers buiten mijn eigen netwerk, het is alleen voor software en drivers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

@beautjweetj ik stel voor dat je toch eerst zelf wat verder gaat zoeken en meer info geeft over de overwogen tools.Check verschillende intune alternatieven op jouw gewenste scenario. Geen ervan werkt in jouw situatie? Waar loop je vast?

Nadien kan je een meer concreet ingevulde topicstart doen, en zal je ook meer relevante specs en benodigde eigenschappen kunnen benoemen. Zoals de ondersteunde applicaties, de budgetten, de ondersteunde OS’en, etc. En de technische situatie. Niet in eigen netwerk zegt niet zo veel. Dat kan nog steeds 1 domein betreffen. Ben je overal beheerder? Gaat het bij wijze van spreken over een dozijn familieleden met eigen pc?

Hoe dan ook kunnen we te weinig met deze vraag om goed te helpen. Ik sluit deze en vraag je na meer onderzoek een uitgebreidere topicstart te doen :)

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Dit topic is gesloten.