Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ik heb dit systeem samengesteld voor iemand die net 16 is geworden. Hij is alles nog aan het ontdekken maar wilde graag een eigen game pc. Gamen is het belangrijkste, maar uiteraard zal het systeem ook voor schoolwerk worden gebruikt. Ik heb 'm nog niet gehoord over 4k games, en volgens mij is het nu nog met name Fortnite en Minecraft, maar dat zal vast gaan veranderen als hij eenmaal deze nieuwe PC heeft.
Wat mag het systeem gaan kosten?
1500 euro
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
nvt
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Ik heb al wat samengesteld, zie lijst
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Mainboard willen we graag van Asus omdat ik het bios daarvan ken en fijn werkt. CPU AMD en grafische kaart Nvidia, tenzij er natuurlijk goede argumenten zijn om daar toch vanaf te wijken
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Stil systeem en een beetje RGB is welkom. Het is ook de bedoeling om dit systeem in de toekomst te kunnen uitbreiden met een snellere grafische kaart / cpu.
De Cooler MasterLiquid is gekozen omdat die er erg mooi uitziet, mooie verlichting en blaast de warme lucht rustig naar buiten. Een normale fan is goedkoper, maar voor die paar tientjes extra leek dit me erg mooi.
Ga je overklokken?
Nee
Wat verwacht je van ons?
Ik wil graag willen checken of deze componenten goed op elkaar afgestemd zijn. Is de Samsun 1TB pro misschien toch overkill? CPU / grafische kaart combinatie okay?
Ik heb dit systeem samengesteld voor iemand die net 16 is geworden. Hij is alles nog aan het ontdekken maar wilde graag een eigen game pc. Gamen is het belangrijkste, maar uiteraard zal het systeem ook voor schoolwerk worden gebruikt. Ik heb 'm nog niet gehoord over 4k games, en volgens mij is het nu nog met name Fortnite en Minecraft, maar dat zal vast gaan veranderen als hij eenmaal deze nieuwe PC heeft.
Wat mag het systeem gaan kosten?
1500 euro
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
nvt
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Ik heb al wat samengesteld, zie lijst
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Mainboard willen we graag van Asus omdat ik het bios daarvan ken en fijn werkt. CPU AMD en grafische kaart Nvidia, tenzij er natuurlijk goede argumenten zijn om daar toch vanaf te wijken
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Stil systeem en een beetje RGB is welkom. Het is ook de bedoeling om dit systeem in de toekomst te kunnen uitbreiden met een snellere grafische kaart / cpu.
De Cooler MasterLiquid is gekozen omdat die er erg mooi uitziet, mooie verlichting en blaast de warme lucht rustig naar buiten. Een normale fan is goedkoper, maar voor die paar tientjes extra leek dit me erg mooi.
Ga je overklokken?
Nee
Wat verwacht je van ons?
Ik wil graag willen checken of deze componenten goed op elkaar afgestemd zijn. Is de Samsun 1TB pro misschien toch overkill? CPU / grafische kaart combinatie okay?
| # | Category | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Processors | AMD Ryzen 7 5700X Tray | € 294,72 | € 294,72 |
| 1 | Moederborden | ASUS TUF Gaming B550-PLUS | € 143,- | € 143,- |
| 1 | Videokaarten | ASUS Dual GeForce RTX 3060 V2 OC Edition | € 479,- | € 479,- |
| 1 | Behuizingen | be quiet! Pure Base 500 Window Zwart | € 79,99 | € 79,99 |
| 1 | Waterkoeling | Cooler Master MasterLiquid ML240L Illusion Zwart | € 89,90 | € 89,90 |
| 1 | Geheugen intern | Corsair Vengeance RGB Pro CMW16GX4M2C3200C16 | € 82,90 | € 82,90 |
| 1 | Voedingen | be quiet! Pure Power 11 600W CM | € 83,33 | € 83,33 |
| 1 | Solid state drives | Samsung 980 Pro (met heatsink) 1TB | € 152,90 | € 152,90 |
| Totaal | € 1.405,74 | |||