Hoe meer informatie over een laptopmodel zoeken

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SiuYi
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 12-08 22:51
Eigenlijk ben ik niet echt op zoek naar een nieuwe laptop. Soms kom ik een interessant model tegen en ga ik op zoek naar meer informatie, bijvoorbeeld dit model:

https://nl.hardware.info/...7-cp0205nd-4v468ea.629977

Ik wil graag weten of ik het geheugen kan uitbreiden en of ik een extra harde schijf (2.5" SATA of een extra M2) bij kan plaatsen. De gevonden gebruikershandleiding en de site van HP levert niets op en de informatie op HWI zegt mij niets. (1 geheugen 8 GB en 1 SODIMM slot: is het geheugen vol, te vervangen door 16 GB of is het gesoldeerd en kan ik een identiek reepje toevoegen?)

Jaren geleden heb ik van een medetweaker het advies gekregen om te zoeken naar "service manuals", omdat ik oudere laptops wilde updaten en zo hun levensduur iets wilde verlengen. Helaas wordt mijn geheugen minder met het verstrijken van de jaren, dus ik ben niet zeker van deze term.

Hebben jullie tips voor mij om deze en toekomstige zoektochten te vergemakkelijken?

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FrankHe
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 20:37
De zoektermen "owner's manual" of "owners manual" en "user manual" zouden in beginsel informatie moeten verschaffen over upgrades. De "service manual" is minder gebruikelijk dezer dagen.